דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ערבות למצב רוח טוב

ערבות למצב רוח טוב

הבעיה שלנו היא רק בלבנות את הקשר הנכון. עכשיו אנחנו בכלל לא מקושרים, אבל כאשר הקשר יתחיל להופיע ולהיות יותר ויותר הדוק, אז יהיה צורך לברר כיצד לממש אותו. נניח, שיש לי כמה מיליונים של קצוות לחיבורים ולך יש כמה מיליוני קצוות לחיבורים, ואנחנו צריכים לברר כיצד לחברם בצורה נכונה זה עם זה: איזה חוט מתחבר לאיזה מקום, באיזה תדר ומתי, באיזה סדר ורצף.

העיקר זה להרגיש את חשיבות המטרה. ערבות, זו תחושה פנימית שאליה אנחנו צריכים להגיע, קביעה של איזה מצב פנימי של מציאות חדשה. זו לא סתם נקודת החיבור בינינו בלבד, אלא אחר כך היא מתרחבת והופכת להיות לנקודת המציאות החדשה. לכן כל כך נחוצה לנו תחושת החשיבות שמחזקת, מחזיקה ומקדמת את נקודת הערבות הזאת, שאחר כך הופכת לערבות ביני, שכולל בתוכו את כל העולם, ובין הבורא. וזו חשיבות המטרה, חשיבות הקבוצה וחשיבות החבר.

אני צריך כל הזמן להיות בבירור ומיון: מה אני צריך כדי להגדיל את המושג ערבות בכל רגע ורגע, ומה מיותר, כלומר שאין לי צורך בזה. צריכה להיות חשיבות מאוד גדולה לעבודה הזאת ואנחנו צריכים לעורר אותה בכל חבר וחבר.

בסופו של דבר, אנחנו שוב חוזרים לגדלות הקבוצה שחייבת להשפיע על כל אחד בצורה רבגונית, בכך שמציתה קנאה, תאווה, כבוד ושליטה, כלומר משתמשת בכל האמצעים כדי לדחוף ולנענע אותו. כך כל אחד צריך לעבוד על כולם. ערבות מתחילה מזה שאני לוקח על עצמי אחריות שלחבר שלי יהיה פשוט מצב רוח טוב מזה שהוא נמצא בינינו, ואחר כך הערבות הזאת מתפתחת הלאה והלאה.

מתוך שיעור בנושא הכנה לכנס, 31.12.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הערבות היא מדד של הרמה הרוחנית
תנאי הערבות
מאיפה לקחת כוח לפעולה רוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest