דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לא יהיה צורך בפרסום

לא יהיה צורך בפרסום

שאלה: תסכים איתי, שלארגן יחסים אינטגרליים בקבוצה הרבה יותר קל מאשר ליצור מסביבנו איזו מיקרו סביבה אינטגרלית מחוץ לקבוצה זו…

תשובתי: זה תלוי בעבודה שלנו עם האוכלוסייה. אם האדם יראה בטלוויזיה הכשרות מעניינות בצורה של סדרות או דיונים, אם הוא ישמע מאיזה שהם מקורות מידע אחרים, אז מדוע לא? אני לא רואה בזה בעיות.

אנחנו מתקרבים לכאלה מצבים רעים, שלא יהיה לנו צורך בפרסום גדול. אני מדבר על זה בצורה רצינית. מתרחש הרס של הבסיס האגואיסטי של האנושות, מפני שהאגו אוכל את עצמו, בכך שהורס את כל המערכות שיצרנו על הבסיס שלו. זה נקרא "עזר כנגדו". באופן כזה הנחש הזה משמיד את עצמו.

אין לנו על מה לסמוך, כי אנחנו יושבים על הנחש הזה כמו אביר באגדות שיושב על דרקון בעל שלושה ראשים. אנחנו התרגלנו כל הזמן לעבוד איתו ופתאום המערכות שלנו מסרבות לעבוד.

תנסי היום להחדיר משהו, לשם כך נדרשים מאמצים רבים, הוצאות גדולות של אנרגיה ומשאבים פי 20-30 יותר מהקודמים, מפני שכולם גונבים, אף אחד אינו מקשיב לאחר. לכן לא רק שכל המערכות אינן עובדות, אלא גם הפחד לא עובד! אף אחד אינו יכול לעשות שום דבר, אפילו שזה יהיה קיסר או מלך. אנחנו רואים ששום דבר אינו מתבצע! לא ברור היכן, אבל כל זה נקטע. נקטעת המערכת!

שאלה: אבל אתה אומר, שתחת השפעת המערכת האינטגרלית על העולם הסובב הכול צריך לעבור באופן חלק ורגוע.

תשובתי: הכול יעבור באופן חלק ורגוע, אם אנחנו נפתח אותה! אחרת אנחנו נלך בדרך של ייסורים, שבכל מקרה תיאלץ אותנו לפתח מערכת אינטגרלית ולרפא את עצמנו. כי המודל האינטגרלי שלנו נועד לרפא את העולם.

מתוך התוכנית "עולם אינטגרלי", 24.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
תועלת כוללת
למנוע את הנסיגה של האנושות
הכוח המחייה של היקום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest