דף הבית / משבר עולמי / ארה"ב: ישנה סיבה להיות פסימיים

ארה"ב: ישנה סיבה להיות פסימיים

ידיעה: העתיד של כל מדינה הוא לא רק העושר הלאומי המצטבר, רמת ההתפתחות התעשייתית או השליטה באוצרות הטבע. בראש ובראשונה, הפרספקטיבות של המדינה נקבעות על ידי יכולתה לדאוג לאזרחיה הצעירים. ומבחינה הזאת, היכולות של ארה"ב נראות די עגומות.

כיום, רוב האמריקאים הצעירים איבדו את אמונתם ואת אמונם כלפי המדינה. הם מרגישים כמפסידים, "החלום האמריקאי" כבר לא עובד. אחרי סיום האוניברסיטה או המכללה, הם מגלים שאף אחד אינו צריך אותם. לא מצפים להם תפקידים יוקרתיים ומקומות עבודה מובטחים.

זה אומר, שלבוגרי האוניברסיטאות הצעירים אין מהיכן לקחת כסף לא רק לרכישת דיור, אלא אפילו לתשלום החוב עבור הלימודים. כתוצאה מכך, הם חוזרים לגור עם ההורים, דוחים את ההחלטה להקים משפחה ומסתפקים בעבודות מזדמנות.

התייחסותי: מדינת ארה"ב נבנתה והתפתחה על בסיס יזמות פרטית, המעצמה הוקמה כאפשרות לכל אחד "לטפס" על השני תוך כדי תחרות.

מכיוון שהם אינם מחוברים ביניהם בשום קשרים, להבדיל מהעמים באירופה או בכל מדינה אחרת, ברגע שהגיע המשבר בצורה מתמדת והסוף של "החלום אמריקאי" באופן כללי, המדינה מצאה את עצמה "נקרעת" לחתיכות ברמות רבות ושקועה בפסימיות. לקחו מהילדים לא רק את הצעצוע, לקחו מהם את העתיד.

אם האמריקאים לא יתחילו להיות מודעים ולראות בבירור לאן ההתפתחות הטבעית הכפויה והבלתי נמנעת מובילה אותם, לפי חוקי הטבע הקשוחים, אז בקרוב אנו נראה את נפילתם הטראגית.

ידיעות קודמות בנושא:
אמריקאים צעירים חזרו להוריהם
קריסת החלום האמריקאי
הדור החדש אינו בוחר בכלום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest