דף הבית / המשבר ופתרונו / המוות אינו קיים

המוות אינו קיים

מחקר: רוב המדענים אינם מאמינים בחיים שלאחר המוות. עם זאת, פרופסור רוֹבֵרְט לָנְץ טוען, שהוא מסוגל להוכיח את קיומם של החיים שלאחר המוות. ההוכחה טמונה בפיזיקה הקוונטית. בהתאם לתיאוריית הביוצנטריות (biocentrism), המוות, כפי שאנחנו מבינים אותו, זוהי אשליה, שנוצרה על ידי התודעה שלנו.

אנחנו סבורים, שהחיים מסתכמים בפעילות של חנקן ומולקולות. כל עוד הם פעילים, אנחנו חיים, ואחר כך, נרקבים באדמה. אנשים מאמינים במוות מפני שזה מה שמלמדים אותם, או מפני שהתודעה האנושית קושרת את החיים עם העבודה של האיברים הפנימיים. אבל החיים והביולוגיה תופסים מקום מרכזי במציאות, החיים יוצרים את היקום, ולא להיפך.

משמעות הדבר היא, שהתודעה של האדם קובעת את הצורה ואת הגודל של העצמים ביקום. כל מה שאתם רואים, לא יכול להתקיים ללא התודעה שלנו. המרחב והזמן מהווים כלים של המוח שלנו. ברגע שאתם מקבלים את התיאוריה הזאת, נהיה לכם ברור שהמוות אינו קיים.

תגובתי: חכמת הקבלה מדברת על זה מימי אדם. הרגשת העולם היא סובייקטיבית. בינתיים אנחנו מרגישים את הקיום דרך מה שנקרא הגוף שלנו, כלומר חמשת החושים שלנו. חכמת הקבלה מאפשרת לכל אדם לפתח חושים נוספים, ובאופן כזה להרגיש עולם אחר, מעל לקיום בגוף הבהמי.

ידיעות קודמות בנושא:
על מוות ונצחיות
כלי של נשמה
הבה נחיה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest