כנס בכוכב אחר

שאלה: היום מתחיל הכנס האינטגרלי של אמריקה המאוחדת. בקרב המשתתפים יהיו יותר מחמש מאות תלמידים חדשים, תלמידי ה- Learning Center, שמצטרפים לכל מיני קבוצות של אמריקה הצפונית ואמריקה הדרומית. עבור רבים מהם זו היכרות ראשונה עם סביבה נכונה. איך לקבל אותם בצורה נכונה?

תשובתי: צריכים להתעלות מעל כל מיני ההבדלים של העולם הזה, לא לשים לב אליהם. יש לנו נקודה רוחנית שאליה אנחנו צריכים להגיע, ואנחנו צריכים להיות תלויים בה. אז בואו "נקפוץ" קצת מעל לעולם הזה, נעזוב ונשכח במשך הימים האלו את כל העסקים היומיומיים, את כל החשבונות, את כל ההבדלים. לא נדבר ולא נחשוב בכלל על גשמיות, כאילו שהגענו לאיזה כוכב אחר ושם אנחנו מעבירים את הכנס.

להתנתק מכל המיותר, נעזוב את כל החשבונות. אני לא מתכונן לברר בכנס, לא מה שקורה בחיים הגשמיים הרגילים שלי ואפילו לא מה שקורה לי בחיים היומיומיים הרוחניים שלי. אני כאילו עובר לממשק (אינטר פייס) אחר, מוחק את כל מה שהיה, ונכנס לאווירה "בין כוכבית" חדשה. רק בה אני רוצה להיות קיים בשלושת הימים האלו או לפחות בשעות שבהם אני מקדיש לכנס.

אני מתחבר אליו כך, כאילו מחר לא קיים. העבר עד אתמול מחוק. אחרת, אני כל הזמן אתבלבל ביני לבין האחרים, בין אתמול להיום, ואז אני לא אתפוס שום דבר.

אנחנו צריכים לבנות רמה חדשה הבאה של החיבור, לגמרי חדשה, ללא שום קשר עם מה שהיה קודם, לא אישית ולא קבוצתית. ההיסטוריה של היחסים, של האנשים שהיו פעם ויצאו, וכולי, אנחנו לא רוצים לזכור שום דבר. אנחנו רואים עכשיו כל אחד ברמה רוחנית בלבד וזהו.

שפות שונות, תרבויות שונות, אין לזה שום חשיבות. כאן התאספו אנשים שבהם בוער רצון אחד בלבד, להתחבר כדי לגלות את הבורא. זה הכול. שום דבר אחר ספציפית עליהם אני לא רוצה לדעת. כי הרצון והדחף להתחבר עם האחרים ולגלות את הבורא, זהו רצון שלא שייך לשום הבדלים בעולם הזה. אנחנו פשוט צריכים להתנתק ולהגיע למשהו חדש, ליחסים חדשים ששורים על הכוכב החדש הזה. העולם הקודם נשאר הרחק מאחור ונעלם, אנחנו נמצאים במקום חדש, ברגשות ובמחשבות חדשים, מביטים רק קדימה, ומתנתקים מכל מה שהיה אתמול, אין אתמול. אנחנו כולנו נכנסים לניתוק מוחלט.

נאמר, שכל יום אדם צריך לראות את עצמו כ"חדש", אז נעשה את זה לפחות פעם אחת.

מתוך שיעור של הכנה לכנס באמריקה, 15.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מטרת הכנס האמריקאי
הכנס בניו ג'רזי: מאוחדים בפני האחד
רגישות במקום מאבק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest