דף הבית / חינוך, ילדים / סוד השיטה האינטגרלית

סוד השיטה האינטגרלית

שאלה: האנשים לא מבינים מה מחזיק אותם בקבוצות האינטגרליות. הם שואלים: "מה המלכוד?".

תשובתי: אין שום מלכוד, כי אנחנו הרי מוציאים אותם לקשר עם היקום, עם העולם, עם הטבע. הטבע הוא אחיד, הרמוני, ואנחנו מראים להם איך להגיע להרמוניה הזאת. כאשר הם יהפכו להיות הרמוניים ביניהם ועם הטבע הסובב, הם ייכללו בתוך הספֵירה שלו, יתחילו להרגיש את נשימתו. כל ה"מלכוד" הוא בזה, שאנחנו מתאימים אותם לאינטגרציה עם הטבע. ומה הלאה?

הלאה, אנחנו נמשיך להתפתח עד למצב שנתחיל להרגיש כיצד הכול מסביבנו נושם, כיצד הכול חדור במחשבה אחת שנקראת "מחשבת הבריאה". לזה אנחנו נגיע.

הטבע הוא חכם! תראו באיזה מחשב הרמוני אנחנו קיימים! אין כאן שום מלכוד, אלא רק גילוי של המהות האנושית, שהיא ריאלית לחלוטין, בנויה רק על כך שאני הופך להיות מקושר בצורה נכונה עם האחרים, שממלא אותם באופן הדדי, ומקיים את החוק היחיד: "להפוך להיות טבע אחד ויחיד". וזה לא משחק באקולוגיה, ב"ירוקים", אלא עלייה לדרגת ה"אדם".

כך אנחנו נתחיל יותר ויותר לגדול, בכך שמתמלאים בהרגשת אושר חסר גבולות. אנחנו כבר לא נרגיש שאנחנו כבולים על ידי המסגרות של הגוף שלנו.

בזה שנתחיל בהבראת הגוף ואפילו הנפש, ונעלה יותר למעלה, אנחנו באים להרגשה שאנו רוכשים אפשרויות אחרות לגמרי, דווקא בקשר ההדדי בינינו מגלים בתוכנו חללים שמתמלאים בתחושה של אושר.

מתוך התוכנית "מבעד לזמן", 20.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מגע נכון
הגוף הפיזי, זה מכשיר למילוי פנימי
פעולה מדהימה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest