דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכול בנוי על איזון

הכול בנוי על איזון

שאלה: אם אנחנו אומרים לאנשים, שהאגו זה הטבע שלנו, אז אנחנו נתקלים בדחייה קשה בהקשר לזה.

תשובתי: נכון. לכן תמיד צריך להקדים את התרופה לגילוי המחלה. אם אתה מתכונן "לתת מכה" למישהו, אז תיתן מכה אם יש בכך צורך, אבל תחילה תסביר למה, בשביל מה, ואיזו תוצאה חיובית תצא מזה.

אותו הדבר עם ילד, שאפשר להפליק לו בטוסיק כדי שהוא יידע שאתה עושה זאת באהבה, לתועלתו, בכך שמנסה באופן ברור להשיג מטרה מסוימת במאבק עם האגו שלו, ולא מפני שאתה מתעצבן.

שאלה: כלומר, אני מספר לחולה על כך שמצפה לו ניתוח מסובך, אבל הניתוח הזה יגרום חד משמעית להטבה במצבו?

תשובתי: לא. תחילה צריך לתאר לו את המצב הטוב יותר, להראות אותו, לתת להרגיש אותו. וכאשר האדם יראה מלפנים את המצב הבא שלו, אז תתגלה לו האבחנה שלו בצורה יותר בהירה ונכונה. הוא יבין הכול בצורה נכונה, אחרת הוא יקמט אותה ולא ירצה לקבלהּ. זה באמת יהיה נורא עבורו, ירצה כמה שיותר מהר לשכוח, לזרוק, למחוק מהזיכרון.

שאלה: אנחנו ערכנו סדנה עם קבוצה, אשר 50% ממנה היו רופאים המעוניינים להבריא את החברה. כאשר השיחה עברה לנושא של איזון, אז מנקודת מבטה של הרפואה זה 120/80 כמות מסוימת של תאי דם, גורם ה- ph ועוד שישה עשר גורמים נוספים.

תשובתי: אלה תופעות פיזיות של איזון. בזמן הפרת הפרמטרים הפיזיולוגיים של האיזון של המערכות הפנימיות, מתגלה המחלה, וכל מחלה זה חוסר איזון.

על ידי שימוש בשיטה האינטגרלית אנחנו מגיעים לאיזון בדרגה הבאה, יותר עליונה: בדרגה פסיכולוגית, פיזית, רוחנית, רגשית, לא משנה איזו. לכן הרופאים צריכים להבין, שאותו העיקרון מתפשט בכל הדרגות.

אותו הדבר נוגע גם לפסיכולוגים ופסיכיאטרים. כולנו בחיים שלנו, בכל מקום, בכל מצב רוצים להגיע לאיזון. כי אין חיובי ללא שלילי. אפשר לתת לאדם כזה לחץ חיובי, שהלב שלא לא יחזיק מעמד משמחה גדולה כזאת. לכן הכול בנוי על איזון.

מתוך התוכנית "מבעד לזמן", 20.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
איזון הגוף, זה איזון העולם
איזון בין בני האדם
האיזון יירפא הכול

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest