דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ללא מבוכה והגבלה

ללא מבוכה והגבלה

שאלה: הבחורים שלנו שנכללו בהפצה האינטגרלית בכל רחבי העולם, נתקלים בסתירה בין צניעות ופעילות. יוצא, שאדם שעומד לפני כמות גדולה של אנשים מתחיל לבלום את עצמו: "למה אני פועל בהיקף נרחב כזה? אני צריך להיות צנוע יותר". האם אנחנו צריכים להשיל את הצניעות השקרית הזאת ולממש את עצמנו במלוא התנופה?

תשובתי: קודם כל, להכשרות לא יוצא אדם אחד, אלא קבוצה קטנה של אנשים. חצי מההרצאה מעביר אדם אחד, ואת החצי השני מעביר אדם אחר. השלישי שואל שאלות, הרביעי מברר תשובות, החמישי אוסף מהמשתתפים איזה שהם חומרים, וכולי. באופן כללי, אפשר למצוא עבודה לכולם.

חשוב מאוד להראות שאתה עובד ביחד עם כמה חברים ושאתם שווים לחלוטין. אתה מתחיל את השיחה, וכעבור עשר דקות מישהו אחר ממשיך אותך, אחר כך שוב אתה וכן הלאה. ואנשים רואים איך אתם עובדים בשיתוף מבלי שאתם מפריעים זה לזה, שאתם ביניכם, זה אחד שלם. אתם משדרים להם מטען כללי חיובי וזה מתקבל חזק מאוד.

שנית, מה שמחייב אותנו ללכת אל העם זה המשבר שמאיים על העתיד שלנו, הסבל המיותר של האנשים, חוסר היכולת לקבל איזה שהם החלטות ופתרונות, מפני שהם באמת אינם קיימים, חוץ מהפתרון האינטגרלי שלנו. כי לנו יש את האמת, הנכונות, הכוח, השכנוע והעיקר ההכרחיות והנחיצות.

מה הכוונה: "אני מרגיש את עצמו שלא בנוח"? אנשים סובלים, ואילו אני ארגיש את עצמי שלא בנוח מזה שיש לי תרופה, ואני לא מביא להם אותה?! כיצד דבר כזה יכול להיות?!

לכן באדם צריך להופיע סכסוך עם עצמו, אך לא ברמה שזה לא נוח לי. להיפך! איך אני יכול לעצור את עצמי אם יש לי אפשרות להיטיב את חייהם של האנשים, לגרום להם לחייך?! לא חיוך מאיזה סטנדאפיסט, אלא חיוך אמיתי, כן, מזה שהם מתחילים לראות את החיים באור חדש ונעים, ולא מפני שהם התנתקו לכמה דקות באיזה מופע. כאן אני צריך להרגיש את האחריות שלי.

למה אני צריך להרגיש איזו מבוכה ובושה? אני לא צריך לומר שזה שלי, שזה אני. אבל עכשיו המסר הזה נמצא בתוכי, ואני רוצה להעביר אותו לכולם. לכן מצידנו תמיד יש מקום למידת הופעה סולידית, להעמיד את עצמנו ככאלה שהם בעלי ידע וגישה מיוחדים.

הקהל צריך לכבד אתכם, לשמוע בקולכם, להסתכל עליכם ממטה למעלה, כמו ילד קטן על אדם מבוגר, אחרת הוא לא ילמד שום דבר.

בתור התחלה, בהתאם לקהל, אתם יכול לספר קצת על עצמכם: מי אתם, מאיפה, להגיש את עצמכם כמומחים סולידיים, נציגים של ארגון סולידי ושיטה סולידית.

מתוך התוכנית "מבעד לזמן" מס' 2, 17.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
בהתגברות על המרחקים
בדרך אל המערכת היחידה
המורה שלי, הוא הטוב ביותר!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest