דף הבית / אהבה / זוגיות / גברים לא אוהבים להרגיש עצב של אדם אחר

גברים לא אוהבים להרגיש עצב של אדם אחר

מחקר (Journal of Family Psychology): גברים ונשים מסוגלים במידה שווה להבין ולהזדהות אחד עם השני, רק שהגברים מעדיפים להזדהות עם הרגשות החיוביים, והנשים מכוונות לרגשות השליליים.

חיי זוגיות ארוכים ומאושרים תלויים בנטייה של בני הזוג ליכולת של אמפתיה, הזדהות. אך היכולות האלה שונות בין הגברים והנשים. הגברים מבינים היטב את החיוביות, והנשים מגיבות לרגשות השליליים ומצפות מבן הזוג לעשות את אותו הדבר.

הגבר "קולט" שמחה ואושר, נהנה משיחה ובכלל מהחיים, הגברים אינם מחשיבים את הכיוון השלילי של עידוד ואהדה כמשהו חשוב. הבנת הרגשות השליליים של אנשים אחרים אינה נותנת להם הרגשת קשר עם האחר.האישה "קולטת" שליליות, עצב, ואם היא עצובה ויודעת שהגבר מבין אותה אז היא תרגיש מהיחסים שביעות רצון וביטחון, אך הגבר לא ירגיש זאת. הגברים מפחדים מרגשות שליליים של אחרים, לנשים פחד כזה אינו ידוע. לא משנה לאיזה כיוון הייתה מכוונת האהדה והאמפתיה, הזוג יהיה מאושר יותר ככל שמנסים יותר להבין אחד את השני וככל שמצליחים יותר בזה.

התייחסותי: מוכח, שההשוואה בין המינים היא בלתי אפשרית. הם אפילו לא מנוגדים או שווים, אלא לא נמצאים ברמות שניתן להשוותם. המדע עוד יגלה זאת. לכן צריכים להתייחס אליהם כמו למהויות שאינן נתונות להשוואה.

ידיעות קודמות בנושא:
אם אין צל, סימן שאין שמש
האינטלקט הקולקטיבי תלוי בנשים
גברים ונשים: שני עולמות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest