דף הבית / כללי / תשובות נוספות לשאלות מהבלוג, מתוך תוכנית הטלוויזיה "שאל את המקובל"

תשובות נוספות לשאלות מהבלוג, מתוך תוכנית הטלוויזיה "שאל את המקובל"

thumbs_25_100_wp.gif

שאלתו של דודי: מעניין אותי לדעת אם יש שורש רוחני לכדורגל? מה קורה ששתי הקבוצות מעלות מ"ן ומתפללות לניצחון במשחק למי הבורא עוזר? מה מניע כל כך הרבה אנשים לפעמים מאות ולפעמים אלפים להתאסף במקום אחד רק כדי לראות שתי קבוצות רצות אחרי כדור?

תשובתי בוידאו:

שאלתה של ציפי: האם יש משמעות רוחנית לסוגי הדם ומהי? וכמו כן מהי המשמעות לכך שסוג דם מסוים יכול לתרום לכולם ולקבל רק מסוג הזהה לו, ולהפך?

תשובתי בוידאו:

שאלתה של ציפורה: כשאני בזמן מחזור, אני מתנהגת כמו משוגעת ולא שולטת במעשיי, האגו בשיאים הכי גבוהים ואני לא מכירה את עצמי, בעיקר מתביישת בהתנהגות אלימה שלי כלפי בעלי והילדים, איך אני יכולה לשלוט במעשיי?

תשובתי בוידאו:

שאלתה של שרה: כתוב בקבלה לאהוב את כל הבריות. אם אתה סובל מחבר שפוגע בך באופן מתמיד או שכן, דבר שמכאיב לך מאוד, איך תתרחק ממנו מבלי לעבור על "ואהבת לרעך כמוך", איך זה מסתדר עם "ברכות השחר" שכתוב בהן "יהי רצון שתצילני מחבר רע, משכן רע, מפגע רע"?

תשובתי בוידאו:

שאלתה של אביב מעיין: אם הבורא זה חוק טבע וכל החוקים הפיזיקאליים, הכימיים וכו' קיימים מסביבי ללא קשר אלי, האם החוק "ואהבת לרעך כמוך" יכול להשפיע על החוקים הנ"ל ולשנותם? וכיצד יכול החוק הנ"ל להיות מדיד? ומה בדיוק החוק הזה אומר? הרי חוק זה דבר קבוע ואהבה זה תלוי יותר ביכולות האנושיות.

תשובתי בוידאו:

One comment

  1. שושנה מרון

    תשובתו של הרב לגבי השאלה על סוגי הדם לא היתה ברורה.

    וידוע שסוג הדם הראשון שהוא O יכול לתת לכולם ולא סוג הדם האחרון שהוא AB יכול לתת רק לעצמו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest