דף הבית / המשבר ופתרונו / תצורת הקיום הבאה – איחוד האנושות

תצורת הקיום הבאה – איחוד האנושות

שאלה: האם עבודה לצורך השגת מזון נוצרה על ידי הבורא כדי לתקן את האגו, היצר הרע, של האדם?

תשובתי: בוודאי. העבודה הגשמית נוצרה על ידי הבורא והתפתחה במהלך האבולוציה של האנושות כדי לקרב אותנו לתיקון. התיקון אינו מסתכם בביצוע עבודה פיזית בלבד, אלא תוך כדי תהליך האבולוציה אנו עוברים כל מיני תצורות חברתיות, מדיניות ופוליטיות, התפתחות זו הביאה למצב שאותו חווה העולם היום לראשונה, לאחר אלפי שנות התפתחות אגואיסטית. היום תהליך זה מגיע לסופו. הכסף יאבד בהדרגה את כוחו ולעבודתו של האדם לא יהיה ערך, גם מקומות עבודה לא יהיו. בהתאם לכך חלוקת האנושות ל"עשירים ועניים", "חזקים וחלשים" תיעלם כתוצאה מאבדן הגבולות וההיררכיות. כל מה שיצר האגו בחברה האנושית בכך שחילק אותה למעמדות, יתחיל להיטשטש ולאבד את חשיבותו. לכן המושג "עבודה" שמשקלו והכרחיותו נבנו על בסיס האגו, יתחיל להיעלם.

שאלה: האם יהיו עניים ועשירים?

תשובתי: לא. כעת מתרחש ריבוד של האוכלוסייה, כאשר מכלל האנושות כמה אלפים עשירים וכל השאר עניים. כלומר קומץ קטן של בני אדם למעלה ואילו היתר למטה. אבל האנושות לא תוכל לחיות בצורה כזאת. ה"איחוד" עליו אני מדבר לא דומה למשטר הסוציאליזם, הקומוניזם, האנטגוניזם וכולי אלא תכנית הטבע היא שתאיץ בנו לעבר האיחוד, לכן אנו עוברים מצבים של ריבוד האוכלוסייה עד שנבין שאין למצב הזה מקום בעולמנו. על פי חכמת הקבלה הטבע יזרז את ההכרה בכך שהתצורה הבאה של הקיום תהיה של איחוד בני האדם בתנאים שווים, מפני שכסף ואגואיזם לא יכולים להיות אמת מידה להצלחה. מידת ההצלחה בעתיד תעבור למסגרות אחרות. ההצלחה לא תעבור על פי היררכיה מלמטה למעלה אלא מבחוץ פנימה. מי שיעבוד יותר למען איחוד יפיק על ידי עבודה זו אנרגיה עליונה מהטבע, מצב מיוחד, הרמוני, מצב של הידמות לטבע העליון. האנשים הללו יהפכו עוצמתיים ועשירים, אבל זה יתרחש רק במקרה שהאנושות תזהה בזמן שהעושר האמתי הוא הקשר בינינו. העתידי בעתיד, עיקר תשומת ליבו של האדם תופנה לעבודה למען איחוד וזו תהיה העבודה האמתית בחייו.

שאלה: האם תישאר מידת הערכה לאושרו של האדם?

תשובתי: בהכרח כן. תישאר הערכה על פי "עליונים" ו"תחתונים" אבל בני אדם יוערכו על פי קריטריון חדש שמעריך עד כמה הם מסייעים לאיחוד.

שאלה: האם הם יהיו מאושרים יותר?

תשובתי: הם יהיו מאושרים יותר, מכובדים ומוערכים יותר, ועם זאת תהיה ביניהם תחרות עצומה.

שאלה: האם תעשיית הסרטים, התיאטרון, תישאר?

תשובתי: בוודאי. כל דבר שיכול לשאת בתוכו פוטנציאל רוחני יישאר, כולל אומנות שתביע את הדחפים הפנימיים של האדם, וכל השאר יתקיים רק לצורך לבוש והזנת הגוף הפיזי שלנו וכדי להעניק לו קורת גג.

מתוך שיעור וירטואלי 18.12.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest