דף הבית / חכמת הקבלה / תענוג אין סופי במקום "Black Friday"

תענוג אין סופי במקום "Black Friday"

שאלה: כל כך חיכיתי ל"יום שישי השחור" – Black Friday, כדי לקנות לעצמי אופניים חשמליות… בסופו של דבר קניתי אותם, ונעלם לי כל הרצון אליהם. למה זה קורה כך?

תשובתי: כך זה קורה תמיד. אם אתה נמשך למשהו שאין לך, אז יש לך השתוקקות לזה ורצון ליהנות מזה. לכן אתה מתאר לעצמך תענוג בהתאם לחסרון, רצון בלתי פוסק, ולכן אתה מרגיש את זה כפליים. וכשאתה מקבל את המבוקש, התענוג נכנס, ממלא את הרצון ואתה כבר לא רוצה את זה, עד כדי כך שכעבור יום או כמה שעות, הרצון נעלם לגמרי. בדיוק כפי שאתה מתחיל לאכול איזה מאכל בלתי רגיל וטעים במיוחד, שמאוד רצית ליהנות ממנו, אבל כל התענוג מסתיים. הבעיה בעולם שלנו היא, שכשאנחנו מתחילים לקבל תענוג לתוך הרצון והרצון מתמלא, כמו הקיבה שמתמלאת באוכל, אנחנו פתאום מגלים שלתענוג יש סוף. וכך מסתיים הכול, אפילו החיים.

נשאלת השאלה: האם אפשר לקבל תענוג שיהיה אין סופי, וכל הזמן יגדל במקום שייקטן? האם אפשר לעשות כך, שככל שאני מקבל יותר, כך אני אהנה יותר ויותר, ללא שום סוף? אז החיים שלנו היו הופכים להיות לבלתי מוגבלים, אין סופיים, נצחיים. בעיקרון, זה סוד החיים הנצחיים. זה תלוי רק באיך שאנחנו משתמשים ברצון שלנו. השאלה היא איך לעשות כך, שככל שאני אקבל יותר, כך ארצה יותר וזה אף פעם לא יסתיים. האם זה אפשרי?

חכמת הקבלה נקראת קבלה, מפני שזו "חכמה איך לקבל", מפני שהיא מדברת על איך לקבל, איך למלא את עצמי בצורה בלתי מוגבלת ואין סופית. אם אנחנו מתחברים בינינו, והתענוג עובר דרכי ואני מעביר אותו לך ואתה לאחר והוא לעוד מישהו וכן הלאה, והזרימה הזאת כל הזמן מתרחשת בינינו, אז התענוג בשום אופן לא נעצר, ולכן אף אחד אינו מתמלא. להיפך, התענוגים שעוברים דרך כולם כל הזמן מתחדשים, וכל אחד מאיתנו מתחיל להרגיש תענוג שחוזר אליו מכל אחד ונהנה מכולם. יוצא, שיש לנו תענוג אין סופי בגודלו ואין סופי בזמן, זה נקרא שהשגנו את העולם הבא, חיים נצחיים ומושלמים. כך זה קורה אם אנחנו יודעים איך להשתמש נכון בקבלת התענוג, ולכן החכמה הזאת נקראת קבלה.

שאלה: מי מתחיל לתת ראשון? אני? או שאני צריך לחכות עד שיתנו לי, ואז אני כבר אתן?

תשובתי: לא. אתם באים לקבוצה קטנה, שבה מלמדים אתכם איך אתם יכולים להתחבר כך שהתענוג יעבור מאחד לשני, ואנחנו ניצור זרימה מעגלית של אנרגיה בינינו שנרגיש כמתרוממים, כמו בצלחת מעופפת, מעל לחומר שלנו, מעל לכל הזמניות הזאת, המוגבלות בתנועה, במרחב, בהנאה. ואז אתם יוצאים למימד אחר, מכל ההגבלות של העולם הזה.

בואו ותנסו!

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 29.11.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest