דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תנו לי את הרצונות שלכם!

תנו לי את הרצונות שלכם!

laitman_2009-12-25_2594-70.jpg

כנס "מתחברים בערבה", שיעור מס' 1 – דצמבר 2010

שאלה: כיצד נתחבר זה עם זה?

תשובתי: יש לך רצון להגיע למשהו נעלה, לעלות לעולם עליון, לבורא, לשורש נשמתך, למשהו לא נודע. מבראשית טבועה בנו המשיכה להכיר את השורש שלנו, את מטרת החיים שלך. היא נמצאת בכל אחד, אך אצל אחד היא מתגלה עכשיו, ואצל האחר היא התגלתה בגלגול הקודם, ואצל השלישי היא תתגלה בגלגול הבא. השורש שלך נמצא בתוך הבורא, משם ירדת לעולם הזה.

עכשיו אנחנו נמשכים למעלה. בכל אחד מאיתנו התעורר שורש רוחני, הנקודה שבלב. לא אתה ולא אני איננו יכולים עם הנקודות שלנו להשיג דבר. אך זה יצליח אם נחבר אותן, אתה תחבר את הנקודה שלי לנקודה שלך, ואני את הנקודה שלך לנקודה שלי. כיצד? – לשם כך צריך להשתדל להתחבר בלבבות. החיבור עצמו יגיע מלמעלה על ידי המאור המחזיר למוטב, אך עליך לרכוש מכל הנמצאים כאן את רצונותיהם הרוחניים. אתה רוכש אותם בעזרת הדרישה שלך. הרצון מניע הכול, כי הוא חומר הבריאה. אתה רוצה, משתוקק שרצונותיהם – ההשתוקקות לבורא – יהיו שלך. אתה רוצה שייווצר בך רצון אחד גדול שמורכב מכל הרצונות הפרטיים.

תתחיל לחשוב על כך ותראה שזה מקרב אותך לאנשים, לא בצורה פיסית אלא פנימית, אתה מתחיל להרגיש את מה שבלב שלהם, והרצון הרוחני שלך, שמתחיל מנקודה, יהפוך לספירה, "כדור", "נפח". ברצון המורכב הזה תרגיש אנרגיה רוחנית, חיים רוחניים. לכן, תדרוש: "אני רוצה את רצונותיכם! אתם צריכים את שלי? – אני מוכן, בבקשה. בואו נתארגן בקבוצה, בה כל אחד רוצה לחבר את ליבו עם לבבות החברים.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס "מתחברים בערבה", 30.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
שנאה בדרך לאהבה
הקריטריון היחידי: היחס לאיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest