דף הבית / אקטואליה / תחזית לשנת 2016 לפי מגדת העתידות וואנגה  

תחזית לשנת 2016 לפי מגדת העתידות וואנגה  

הערה: העיתונים והאינטרנט מלאים לאחרונה בתחזיות של מגדת עתידות בולגריה בשם וואנגה. בין שאר התחזיות היא אמרה שהנשיא ה-44 של ארה"ב יהיה אמריקאי שחור ושהוא יהיה האחרון. היא ניבאה בשנת 1989 ש"ציפורים מברזל" יפילו את "האחים האמריקאים" ואכן ב- 11 לספטמבר 2001 התרחשה פעולת טרור שזעזעה את כל אמריקה. כמו כן ב-1996 היא ניבאה שבשנת 2016 אירופה תיכבש על ידי פליטים מסוריה לאחר מלחמה שתתחיל שם בשנת 2010. לפי דבריה: "אירופה תהפוך להיות מקום של ח'ליפויות מוסלמיות, האירופאים יעזבו את אירופה, ורומא תהיה בירת הח'ליפות".

תשובתי: הגיוני בעיני כל מה שנכתב בקשר לתחזיות האלה. לאורך כל ההיסטוריה היו מגידי עתידות ומנקודת מבטה של חכמת הקבלה זה טבעי לחלוטין. דיברתי על כך עם המורה שלי, הרב"ש, והוא התייחס למגידי העתידות בצורה טבעית לגמרי. האנשים האלה יכולים להיות בעלי תפיסה דתית שונה ואפילו לא דתיים, כמו וולף מסינג למשל. הם פשוט מרגישים את הזמן ואת המאורעות ההיסטוריים כפי שהם צריכים להתרחש, כי העבר, ההווה והעתיד קיימים רק בתפיסה שלנו, למעשה הם נמצאים במרחב אחד שאותו רואים מגידי העתידות.

שאלה: מה אתה יכול לומר בקשר לתחזית של וואנגה לשנת 2016 שמדאיגה את כולם?

תשובתי: הכול נכון, ובמקורות הקבליים נכתב על כך עוד לפני 2000 שנה. אבל אני מאוד מקווה שהשנה הזאת תהיה שנה שבה המקובלים יוכלו להסביר לעולם לאן פניו מועדות, לקראת מה מובילה אותנו האבולוציה הכללית, ואיך בקשרים הנכונים בינינו נגלה את העולם העליון ונעבור לדרגת הקיום הבאה. וואנגה ניבאה בהתאם למערכת הייסורים, כי לאנושות יש שתי דרכים לעלות לדרגה הבאה, דרך של ייסורים או דרך של האור. גם חכמת הקבלה מדברת על דרך ייסורים, אבל יחד עם זה היא אומרת שאם נרצה נוכל להשתמש בכוח העליון שימשוך אותנו קדימה, ונעבור את כל מצבי ההתפתחות בצורה מהירה, נוחה ותוך פרק זמן קצר נוכל להשיג את המדרגה החדשה.

שאלה: האם אפשר לעבור את שנת 2016 ברגעים?

תשובתי: בקשר לרגעים איני יודע, אבל בצורה הכרתית זה אפשרי במשך ימים או שבועות ספורים, ובאופן כזה גם לעבור את כל ההתפתחות שהאנושות צריכה לעבור, עד לחיבור השלם שלה למערכת אחת, ועד לגילוי העולם העליון בתוכה. לכן העתיד בדרך האור או בדרך ייסורים תלוי בנו, אבל בכל מקרה נגיע אליו, רצוי כמובן לא לפי התחזיות של וואנגה, אלא כפי שמייעצת חכמת הקבלה.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 30.12.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest