דף הבית / המשבר ופתרונו / תהליך התפתחות גלובלי

תהליך התפתחות גלובלי

דעה: המשבר המערכתי של החברה הגלובלית הופך ליותר ויותר גדול ומעמיק.

המתודולוגיה של ידיעת חוקיות התפתחות הציביליזציה קבעה את מטרת ההתפתחות של המערכת האנושית, לענות על הצורך הגבוה של האדם להפוך להיות מושלם במישור הרוחני, האינטלקטואלי והפיזי, עם רמת תודעה גבוהה, כדי לממש את הפוטנציאל הרוחני והאינטלקטואלי. כל אדם צריך להשיג בהתפתחות שלו את השׂכל העליון או להגיע לדמות ולהידמוּת לבורא.

להסיר את כל הבעיות של המשבר אפשר רק בתנאי, שכל ההחלטות יספקו תנועה בלתי פוסקת ואבולוציונית (בהתאם לתוכנית הטבע – הערה של מחבר הבלוג) להשגת מטרת ההתפתחות.

החברה צריכה להתפתח כך, כדי ליצור עבור כל אדם תנאים שווים להשגת המטרה הסופית של האדם, להפוך להיות מושלם. זוהי המשימה של האדם על פני כדור הארץ, והוא צריך לבצע אותה.

חוקי הטבע והחברה הם אותם חוקים זהים, העולם הוא מערכת אחידה ושלמה, והוא יהיה מובן ומושג רק כשהוא נבחן כאחד שלם. רק דרך כזה ידע אינטגרלי אפשר להבין כאשר בעולם מתרחש משבר מערכתי אחד ויחיד וכל התופעות השליליות שקיימות אלה הם המרכיבים שלו. מכאן, שגם הפתרון ליציאה מהמשבר המערכתי צריך להיות שלם, מערכתי ואחיד עבור כל העולם הגלובלי.

תגובתי: המשימה העיקרית של "המרכז האינטגרלי של התפתחות האנושות" תהיה בעיצוב ידיעות על החיבור והאיחוד וסנכרון של כל הנטיות והשאיפות של האנושות להשגת המטרה המשותפת היחידה.

ידיעות קודמות בנושא:
אודות ניצחון הגלובליזציה
פיצול גלובלי: זמן לקבל החלטות
גלובליזציה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest