דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שנת 2015: אל תפחדו להתחיל חיים חדשים!

שנת 2015: אל תפחדו להתחיל חיים חדשים!

שאלה: איך, סוף כל סוף להתחיל חיים חדשים מינואר 2015, שאותם משנה לשנה אנחנו כל הזמן דוחים?

תשובתי: יש לנו ערוץ טלוויזיה משלנו, שאותו אנחנו מקיימים ומחזיקים מכספינו, מבלי לקבל מאף אחד שום סבסוד. אני מאוד ממליץ בשנה החדשה לפתוח את הערוץ שלנו, ערוץ 66. תתחילו לצפות בו ולהאזין לו.

כך אתם תיכנסו בהדרגה לעולם חדש. אתם תגלו איך להפוך את החיים שלכם לבטוחים, טובים, רכים, ותבינו היכן אתם קיימים. אם תתחילו לעסוק וללמוד באופן רציני, אז באמת תוכלו להגיע לגבהים גדולים, זה ניתן להשגה באופן ממשי לכל אחד.

חוץ מזה, בערים רבות בארצנו ישנם סניפים של "מכללת קבלה לעם", שבהם נערכים לימודים מלאים לכל מי שרוצה בכך. ובאינטרנט אפשר ללמוד בקורסים וירטואליים, בהתכתבות. אנחנו מארגנים התכנסויות, כנסים, ועידות כאן ובכל המדינות בעולם.

הערה: תן עצה לכל אחד מאיתנו, איך להפוך להיות מאושר בשנת 2015.

תשובתי: בואו ניצור בינינו קשר.

תתחילו לברר, להכיר ולדעת על מה מדברת חכמת הקבלה. זוהי החכמה העתיקה ביותר, שמגיעה אלינו עוד מבבל. המייסד שלה הוא אברהם, שיצר את העָם היהודי על ידי התלכדות של אנשים סביב חכמת הקבלה.

לשם התחלה תקראו את הכתבה שלי "מי אתה, עָם ישראל?", שפורסמה בעיתון "New York Times". היא תבהיר לכם את התשתית, את קווי המתאר הכלליים של טבע האדם: את מקורות האנטישמיות, מה מתרחש היום בעולם, מאיפה אנחנו, וכולי. תתחילו מדברים קטנים.

ואחר כך אני מחכה לכם במרכז שלנו בפתח תקווה, שָם אני נותן שיעורים למתחילים. יכול להיות, שאנחנו ניפגש בערים אחרות, כי יש לנו המון תלמידים בכל רחבי ישראל.

בואו נעשה היכרות. בואו נעשה כך, שעל אף תוצאות הבחירות, שנת 2015 והשנים שיבואו אחר כך, יהיו שנים של שלום, שנים טובות.

מתוך שיחה בנושא "שנה חדשה", 25.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
שנת 2015: מבט אופטימי על העתיד
במה תלוי עתידה של ישראל
העתיד יבוא מהר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest