דף הבית / כללי / שנאת זרים באירופה

שנאת זרים באירופה

שאלה: הונגריה נחשבת למדינה שיש בה שנאת זרים הגדולה ביותר. לפי נתונים ממרכז החקר האמריקאי לניטור, 72% מההונגרים חשים יחס שלילי כלפי מוסלמים, במקום השני נמצאים האיטלקים עם 69% ובמקום השלישי הפולנים עם 66%. בצרפת, על אף ההתרחשויות בתקופה האחרונה רק 29%  מהתושבים חשים יחס שלילי כלפי זרים. נוסף על כך, הנתונים שעלו בנוגע לאנטישמיות: 32% מההונגרים חשים סלידה כלפי היהודים, ואילו אצל היוונים, כל אדם שני חש סלידה זו. מדוע היוונים מתייחסים אלינו בצורה כזאת? הרי יש לנו איתם יחסים מדיניים טובים וישראלים רבים נוסעים לנפוש ביוון.

תשובתי: מדובר במגמה דתית עתיקה.

הערה: אך מה בנוגע למוסלמים, גם אותם לא אוהבים.

תגובתי: מזרח אירופה לא אוהבת מוסלמים באופן חד משמעי. לכן יוון באופן טבעי, גם לא אוהבת אותם. מערב אירופה לעומת זאת השתנתה מאוד לאחר המלחמה. חופש, שוויון ואחווה מתגלים באזור זה בצורה מעוותת, כך שהם יכולים "להלקות" את עצמם, העיקר מבחינתם לא להאשים את המוסלמים "המסכנים". בעקבות יחס כזה, כל אירופה תתאסלם. היה לי ראיון מעניין מאוד עם ראש עיריית וינה דיברתי איתו בכנות רבה הוא אדם מפותח, משכיל ומודרני. בראיון הוא אמר: "העם התעייף, אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר, כבר עשרות שנים שלא ניתן לעשות דבר עם העם. הוא עובד, מרוויח, נח ולא רוצה לשמוע יותר על שום דבר".

 

הערה: כלומר יכבשו את האירופאים בידיים חשופות.

תגובתי: כן, הוא אומר שאי אפשר לגייס את העם לשום פעולה.

שאלה: ההונגרים לא ייכנעו?

תשובתי: ההונגרים והפולנים לא ייכנעו. באופן כללי מזרח אירופה לא תיכנע, מפני שהאזרחים שלה בבירור, באופן זועם וזועף שונאים את חדירת הזרים לארצם. הם תמיד היו מכוונים נגד רוסיה, זאת אומרת אנטי סובייטים וההתנגדות הזו חישלה אותם, הם לא מוכנים להסכים לשום דבר. קיימים אצלם הכְוונה ומגמתיות ברורה להתקפה, כמו שהם אומרים: "מספיק הרוסים שלטו כאן, יותר לא נאפשר זאת לאף אחד!".

שאלה: האם לדעתך הם יוכלו לחסום את הגבולות?

תשובתי : הם יוכלו, הם יגרשו את הערבים ולא יסבלו אצלם אף אחד וכעבור זמן מה, כאשר האחווה האירופאית תיפול, הכל יתפורר. כל מדינה תגרש את המוסלמים למדינה אחרת ובמזרח אירופה יתחילו להשמיד בכוח את הטרור ואילו מערב אירופה תסכים עם מה שיקרה ותבנה מסגדים. הכול תלוי במידה שנבין שעתיד העולם נמצא רק בקשר האינטגרלי בינינו. עלינו להכיר בעובדה הזאת כמה שיותר מהר.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 27.7.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest