דף הבית / המשבר ופתרונו / שליש מהאמריקנים תומכים בסנקציות על ישראל

שליש מהאמריקנים תומכים בסנקציות על ישראל

מתוך ידיעה חדשותית באתר Ynet: "סקר מדאיג בארה"ב: 37% תומכים בסנקציות על ישראל בגלל הבנייה בהתנחלויות. 27% בעד סנקציות כלכליות ו-10% בעד סנקציות קשות יותר. בקרב הדמוקרטים השיעור גבוה הרבה יותר, מחציתם תומכים בסנקציות.

מהסקר עולה שבקרב הדמוקרטים עומדת התמיכה בסנקציות על ישראל בשל הבנייה בהתנחלויות על 49%. בקרב הציבור הכללי, 31% תומכים בכך שארה"ב תסתפק בהפגנת התנגדות להתנחלויות על-ידי הבעת עמדתה בלבד ו-27% תומכים בכך שהיא לא תעשה דבר בנושא. לגבי השאלה איזה תפקיד צריכה ארה"ב למלא בסכסוך הישראלי-פלסטיני, הביעו 66% מהאמריקנים תמיכה בניטראליות בתיווך האמריקני. 30% הביעו תמיכה בנטייה אמריקנית לכיוון ישראל ורק 3% תומכים בנטייה אמריקנית לטובת הפלסטינים. באשר לאפשרות של החלטה במועצת הביטחון על כינון מדינה פלסטינית, 45% תומכים בהימנעות אמריקנית, 27% תומכים בהצבעה בעד החלטה שכזו ורק 26% תומכים בהטלת וטו אמריקני".

אני חושש שהממשל האמריקאי והיהודים, יובילו במשותף את החרם העולמי נגד ישראל. זה נובע מתוך חוקי המערכת שבה אנחנו נמצאים, ואם אנו רוצים להפוך את המערכת לטובה ולאוהדת כלפי ישראל, אנו יכולים לעשות זאת אם נראה להם כיצד האיחוד שלנו מעורר איחוד בכל העולם ומסייע לשלום ולהתקדמות.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest