דף הבית / קבלה ומדע / טבע / שיעור וירטואלי, 12.12.10

שיעור וירטואלי, 12.12.10

laitman_2010-11-19_8052-70.jpg

יסודות חכמת הקבלה, 12.12.10, בשעה 16:00.

להורדה: video.gif וידאו | audio.gifאודיו

תקציר שיעור:

בהתאם לחוק ההתפתחות, כל מצב טוב הוא התוצאה של מצב קודם לא טוב. הטבע מאלץ אותנו לחוות ייסורים כדי שנעלה למדרגה הבאה שמקרבת אותנו למטרת הבריאה. עד לא מזמן האנושות הייתה מתפתחת באופן לא מודע, הייתה מתקדמת על ידי מכות הטבע. השלב הנוכחי הוא ההתחלה של ההתפתחות המודעת המאופיינת על ידי השתוקקות להשיג את מטרתו של הטבע, את תוכניתו ואת הכוחות המנהלים אותנו.

עלינו לדעת את הכול הודות המערכת שבה אנחנו חיים, כדי שנוכל לנהל אותה על ידי התפתחותנו. עלינו להבין את העולם הסובב אותנו, את עצמנו בתוכו ואת עקרונותיה של פעילות הגומלין עמו.

הטבע הוא מערכת סגורה הנמצאת באיזון מוחלט. רכיביה קשורים באופן הדוק זה עם זה ומכוונים לשימור האיזון. אם רכיב כלשהו מפר את האיזון, המערכת מפצה על החיסרון ושומרת על הרמוניה מוחלטת. הרכיב היחיד שמפר את חוקי הטבע המאוזנים הוא אדם המתייחס לטבע בצורה צרכנית ו"טורף" את הכול כגידול סרטני.

אף על פי כן, המערכת בנויה כך שהיא תאלץ אותנו להיכלל בה. אם נמשיך לדבוק בקיום ללא מחשבה, מכות הטבע יתחזקו עוד יותר ובסופו של דבר נבין כי פיתרון הבעיה מסתתר ביעד הסופי. מטרת הבריאה היא הכרת המציאות העליונה, הכרת הבורא. זהו ייעודו של הדור הנוכחי שבו מתחיל להתעורר הרצון להכיר את שנמצא מעבר לעולם שלנו.

שיעורים קודמים:
שיעור וירטואלי, 5.12.10
שיעור וירטואלי,21.11.10
שיעור וירטואלי, 14.11.10

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest