שיעור וירטואלי 1.11.09

מיכאל לייטמן

להלן תקציר השיעור הוירטואלי האחרון, שנערך ב1.11.09 נושא השיעור מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר הזהר", שיעור 1.

תקציר השיעור:
לספר הזהר – גולת הכותרת של חוכמת הקבלה, יש מקום מיוחד באוצרות המורשת העולמית של האנושות. אין שווים לספר הזה בכוח השפעתו, הוא מכשף, סוחף, מרתק עד כדי כך שאנשים רוצים לחזור אליו שוב ושוב. בשביל האדם שחוקר אותו, הוא הופך להיות מקור אנרגיה וכוח החיים.

ספר הזהר יכול לספר הרבה למי שירצה להשיג את פנימיותו. בידי האדם, שרוצה להבין את רזי החיים, הוא "מתעורר" ומדריך אותו לקראת העולם הרוחני.

"זהר", כלומר, זוהר האור שמגיע מבינה דאצילות למלכות דאצילות, לשם עלינו לעלות, כדי לקבל את האור הזה. לכן עבודה נכונה עם ספר הזהר יכולה להוביל אותנו בכל הנתיבים בדרך לגילוי המלא של העולם העליון.

ספר הזהר מתאר את העולם האמיתי, לא את האשליה, שנראית לנו מבחוץ, אלא את המציאות שנמצאת בתוכנו. כל המושגים והפרטים מצטיירים בחושים הפנימיים שלנו. אם נעביר את העולם הגשמי דרך החושים הפנימיים, נגלה בתוכנו עולם חדש, וזאת המציאות היחידה שקיימת !

העולם הזה הוא "האני" שלי, השפעתו עלינו זו פעולה של הכוח העליון, שמושג דרך הצורות שהוא מתגלה בנו. התמקדות נכונה בתפיסה הפנימית של הכתוב מבטיחה התקדמות רוחנית מוצלחת.

"ההקדמה לספר הזהר" מהווה תיאור מתומצת של האנרגיה המובעת בספר. מאמר זה כולל חומר רוחני רציני, שמסביר את הייחודיות והכוח הרוחני של ספר הזהר.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest