דף הבית / שיטת קשר חדשה

שיטת קשר חדשה

הערה: בזמנינו אנשים פחות ופחות מתקשרים זה עם זה. הם מרותקים לפלאפונים ולמחשבים שלהם ומחליפים ביניהם סימנים.

תגובתי: התופעה נוצרה כדי ליצור אשליה של קשר. מישהו כתב לך, אתה ענית למישהו, הצלחת איך שהוא לקרוא, תקתקת תשובה, וזהו תקשרתם.

שאלה: על איזה קשר מדברים מקובלים?

תשובתי: קשר בחכמת הקבלה הוא בדרגה גבוהה פי כמה מונים. ראשית, כאשר אנחנו מתקשרים בינינו, אנחנו מדברים על איך אפשר "לערוך" את הרגשות שלנו כדי שהם יהיו בתיאום מלא ונתחיל להבין זה את זה. זה קורה לא רק דרך דפוס צליל ונשאי מידע, לא רק דרך הערוצים הרגשיים בינינו, אלא אנחנו משתוקקים להגיע לקשר שבו נהיה תחת גל רוחני אחד, שבו כל הבריאה מלאה.

אנחנו משתדלים לצאת לדרגה של הגל הכללי, שאותו נוכל להרגיש כולנו יחד, אבל כל אחד, כמובן, בצורה שלו. בדיוק כפי שאנחנו שומעים את אותה מנגינה וכל אחד חווה אותה בתכונות שלו, אבל עם זאת, יש לנו משהו משותף. המשותף, זו אותה מנגינה שנובעת ממקור אחד וייתכן שהיא מעוררת בנו תכונות שונות, אבל הן תואמות ביחס למקור עצמו, ולכן אנחנו נפגשים בתוכו.

אנחנו נשארים שונים ומרגישים את השוני הזה בינינו. העיקר, כאשר כל אחד מאיתנו מתחבר עם המקור, אז דווקא המקור הוא זה שמחבר בינינו, בתוכו אנחנו שווים. אחרת, אנחנו לא יכולים להתקשר זה עם זה בכלל ומגלים שאנחנו מסוגלים לתקשר רק דרך הפלאפונים.

לכן קשר קבלי הוא אחר לחלוטין, הוא מתרחש ללא מילים. אנחנו לא שולחים הודעות זה לזה, אלא משתדלים לעלות יחד לאותו גל, לגלות את השדה של הבורא ולהימצא בתוכו.

שאלה: מה מחייב אותנו לתקשר בצורה כזאת? אנחנו רואים, שבני אדם כיום אינם רוצים לבוא במגע זה עם זה?

תשובתי: באמת, אדם בכלל לא רוצה לתקשר עם אחרים, רק אם זה מרגיע וממלא אותו. אבל בעיקרון, הוא אינו זקוק לתקשר. אבל בחכמת הקבלה זה עניין אחר לגמרי, מפני שעם זאת אנחנו משיגים את החיים הרוחניים, הפנימיים שלנו. אנחנו מגלים מצב נצחי שאינו חולף, שכל הזמן הולך ומתעצם, כולל בתוכו את כל מה שקיים, את מה שאדם רגיל לא מרגיש.

כאשר אנחנו מתחילים להבין, מה חכמת הקבלה הכינה עבורנו, זה מדהים אותנו, אז אנחנו מפסיקים לעסוק בכל מיני אמצעי קשר טכניים ומשתדלים להשיג מגע ברמה של מחשבה ורגשות בחיבור בינינו בעשירייה. המגע הזה כולל בתוכו את כל ההווה, העבר, עם כל האנושות. זוהי שיטת קשר אחרת לגמרי.

מתוך שיעור וירטואלי, 22.10.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest