דף הבית / כללי / שיחה עם דוד בן בסט

שיחה עם דוד בן בסט

img_5750_cr_70.jpg

דוד בן בסט מנהל כשלוש תחנות שידור בישראל. אדם רחב אופקים, פסיכולוג, הציף אותי בשאלות והצהרות. מקוה שגם שמע כמה תשובות.

בזמן האחרון אני מגלה שהנכונות הפנימית לקבל להבין, ולהסכים עם אינטרפרטציה קבלית למתרחש בעולם, עולה מיום ליום. אנשים אף שמחים שקיים הסבר ברמה כזאת. זה ממלא אותם בסיפוק ובביטחון.

לא ראיתי זאת קודם באנשי שיחה. במיוחד באנשים כמו דוד – איש עסקים, פסיכולוג, בעלים ומנהל של תחנות שידור.

היום אנשים שמחים שהקבלה קיימת!

laitman_2008-07-14_david-basad_1_300.jpg laitman_2008-07-14_david-basad_2_300.jpg

4 comments

  1. באור אין שינויים וגם לכלי אין כח מעצמו משום שהוא כחומר ביד היוצר. אז מהיכן מגיעה התנועה? מה מניע את השינוי בתפיסה? האם המשיכה בין הכלי לאור?

  2. אנו באשליית העולם הזה שיש כוחות שפועלים מלבד הבורא- כמו האדם עצמו למשל. מדוע לא נתנה לנו האשלייה ההפוכה שהבורא הוא מנהיג העולם? הרי אז היינו מכירים אותו מתוך הטבע שלנו והכרתיינו בו הייתה נדמית לנו כעבודה שלנו. בקיצור מצב הג' מלכתחילה והנברא רק היה חושב שזה הוא זה שמכיר בבורא.

  3. איזו תמונה מרגשת..Embarassed

  4. "אנו באשליית העולם הזה שיש כוחות שפועלים מלבד הבורא- כמו האדם עצמו למשל. מדוע לא נתנה לנו האשלייה ההפוכה שהבורא הוא מנהיג העולם? הרי אז היינו מכירים אותו מתוך הטבע שלנו והכרתיינו בו הייתה נדמית לנו כעבודה שלנו. בקיצור מצב הג' מלכתחילה והנברא רק היה חושב שזה הוא זה שמכיר בבורא."

    תגובה:

    "ואראה בחלום כי פרפר אני, שתי כנפיים בצבעי שני וארגמן, מרפרפות ונושאות אותי עימן אל מעבר לשדות לאותם יערות שם השמש היא משלח יד, וירח בוהקו נוגה. נישא אני במשק כנף אל על לחרף תקרות עשן, אדם בנותם. ואראה במסע מסתורי ונחשף לחלון הגעיתני, שם אדם ביושנו חולם על פרפר …."

    נוסח מקורי יובא…..

    זכויות יוצרים לרבים חכמים וקדומין ממני.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest