דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / שוויון, זה מפתח להצלחה

שוויון, זה מפתח להצלחה

שאלה: מה לעשות אם גבר מהקבוצה מסרב להשתתף בהפצה או אירועים אחרים יחד עם נשים?

תשובתי: ואת זה שואלים האמריקאים?! שייקחו דוגמה מישראל. אצלנו נשים משתתפות בהפצה חיצונית, לא סתם בשווה לגברים, אלא מקדימות אותם. אנחנו נותנים זכות קדימה לנשים, מפני שבמעגלים רחבים מתייחסים אליהן ביתר סימפטיות מאשר כלפי גברים, מקבלים אותן טוב יותר והן יכולות להגיע להסכמה מהר יותר עם הקהל החיצון.

אם הקבוצה מזלזלת בנשים, אז היא לא תוכל להפיץ לרוחב. זהו החלק הכי נאמן של הקבוצה הכלל עולמית. אני סומך עליהן יותר מאשר על הגברים. הן נאמנות, חזקות, בעלות כוח סיבולת גדול יותר, לא שומרות טינה. ואילו הגברים יותר חלשים, מעופפים, ובזה הבעיה שלנו.

היתרון שלנו הוא רק בזה שאנחנו יכולים לחפש דרכים, יכולים ללכת קדימה, אנחנו יצירתיים. הנשים לא. הן בעלות ביצוע. לכן אנחנו צריכים להשתמש בזה ולהשלים אלה את אלה.

נשים שיוצאות להפצה אינטגרלית תמיד יכולות להכין ולייעץ לך מה טוב יותר ומה רע יותר, הן מרגישות טוב יותר את הקהל, וכולי, כי הגבר כל הזמן מפנטז, ואילו האישה היא יותר ארצית.

זה טיפשי להבליט את ה"אני" שלי, ש"אני" כביכול גבר. ברוחניות זה לא קיים. האם יכול להיות כלי רוחני ללא החלק הנשי? להיפך, כל מה שגבר עושה, מצטבר וצומח בתוכה, היא מולידה ומפתחת. אבל אנחנו זורעים, משקים, עושים הכול כדי שממנה תצא הלידה והגדילה.

קבוצה שמתקדמת בהצלחה, זו קבוצה שבה הגברים והנשים הם שווי זכויות ומבינים במה הם יכולים להשלים ולפתח אחד את השני בצורה הדדית.

מתוך שיעור בנושא "קבוצה והפצה", 23.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הכוח של הרצון הנשי
היכן למצוא שוויון זכויות?
עיצוב של הרגלים מיוחדים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest