דף הבית / אקטואליה / שהשואה לא תחזור

שהשואה לא תחזור

שאלה: מה עלינו לעשות כדי שהשואה לא תחזור, וכל יהודי בכל מדינה ירגיש ביטחון ולא רק בישראל תחת שמירה של הצבא?

תשובתי: ב – 40 השנים האחרונות אני כותב כל הזמן, על כך שלא יהיה ביטחון במדינה שלנו עד שנתחיל לבצע את המשימה שלנו. הכול טמון בעומקֵי הטבע, ואין טעם לחשוב על כך שבאופן כלשהו כל זה ייעלם. אם לא נממש את הייעוד שלנו אז יהיה גרוע יותר. לכן איני רואה בעתיד שום דבר טוב. לא נשללת האפשרות של השואה הבאה ושל מלחמת עולם גרעינית שלישית. צריך להביט באופן ריאלי על העולם ולבצע שינוי ולא לאפשר לו "לשוט" סתם כך בכיוון לא ידוע.

הערה: לא כל היהודים יכולים לעסוק באופן אינטנסיבי בחכמת הקבלה

תגובתי: כולם חייבים! ולא רק היהודים, אלא גם כל אומות העולם, מפני שרק בעזרת השיטה הזאת נוכל לעלות לדרגת הקיום הבאה. היום האנושות הגיעה אל פסגת ההתפתחות שלה ולכן המשבר הכולל שחובק את כדור הארץ, זהו משבר של ההתפתחות האגואיסטית של כל האנושות, שמיצתה את האגו שלה וכבר איננה יכולה יותר להתפתח בתוכו. זו הסיבה לכך שהאגו מקבל כאלה צורות גשמיות מכוערות.

בטבע הנוכחי שלנו יש רק כוח שלילי. ואילו דרגת ההתפתחות הבאה היא באיזון בין פלוס ומינוס, היא אנטי אגואיסטית, זו דרגת קיום באיזון ובהרמוניה בין שני כוחות הטבע.

עלינו ללמוד לגלות את הכוח החיובי ולהשתמש בו יחד עם הכוח השלילי בצורה נכונה. לא להשמיד את האגו, אלא להוסיף אליו את הכוח החיובי. וזהו התיקון, שאותו אנחנו חייבים לממש. בזמן בית המקדש כל בני האדם חיו לפי חוקים רוחניים. בקשר ביניהם, הם גילו את הכוח החיובי, כוח של שיתוף פעולה הדדי, של אהבה, של עזרה הדדית, של חיבור ובאופן כזה התקיימו, בכך שכיסו על ידו את האגו שלהם. כמו שנאמר "על כל פשעים תכסה אהבה".

מתוך וובינר בנושא "ביטחון של העם היהודי", 8.5.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest