דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / שהאור יתגלה ויאיר את העולם

שהאור יתגלה ויאיר את העולם

Laitman_2011-02-25_9196.jpg

מתוך שיחה בסעודה בכנס הערבות בערבה

אנו עומדים בפתחו של אירוע חשוב מאוד, שבו נעלה ואפילו נקפוץ מעלה. יש לנו את כל התנאים לכך. זהו באמת מצב מיוחד, הוא ניתן לנו מלמעלה.

זה לא כמו אירוע שמתכננים אותו, מארגנים אותו, חושבים עליו תקופה ארוכה, ולבסוף הוא מגיע. יש "אתערותא דלתתא" ויש "אתערותא דלעילא". "אתערותא דלעילא" זה כאשר ניתנת הזדמנות מלמעלה. והעיקר זה לא לפספס את הרגע הזה!

לכן עשינו את זה בצורה כזאת, פתאומית. טוב שהחברים שלנו מכל העולם מבינים את זה.

אני מרגיש שזהו חסד עליון אמיתי, שניתן לנו כדי שנהיה מוכנים, גם בכנס הגדול וגם אחריו, לבצע את מה שמוטל עלינו לעשות לשם תיקון העולם. לכן מתגלות לנו הזדמנויות כאלו.

אנחנו מתרגשים מאוד. שאלתם כיצד לשמור על ההתרגשות הזאת? היא תגיע מעצמה, מכל החברים שיגיעו לכאן. כולם יהיו בהתרוממות רוח. ואתם תתרגשו עוד יותר כאשר תתחילו לתפוס את אותן "טיפות החסד" שנוטפות מלמעלה.

אנחנו צריכים לקבל מכל המצב הזה, כוח גדול מאוד, שיעשה אותנו מוכנים לתיקון העולם ושנוכל להמשיך בזה. השנה הקרובה היא באמת מכרעת וגורלית.

נקווה שנוציא את העולם מהתהום העמוק של האגואיזם, שבו אנחנו והעולם נמצאים. ונקווה שנעלה אותו לדרגת הבינה. כולנו יחד. ואז גם אנחנו נזכה להתעלות.

ישנם בינינו חברים שנמצאים איתנו שנים רבות ובינתיים חיים באותה התקווה. וזה מפני שהם מחכים להתעוררות הכללית, למימוש הכללי. הדבר דומה לזוג שחי יחד הרבה שנים ועדיין אין להם ילדים. והם כל הזמן חיים בתקווה שסוף כל סוף ייוולדו להם ילדים. אז עכשיו אנחנו מגיעים למצב כזה, שבו סוף כל סוף נוכל לממש את זה!

אני בטוח שהכנס הזה יעבור בצורה מוצלחת ובהתרוממות רוח רבה. והעיקר – להמשיך את הרוממות הזו עד הכנס הגדול שלנו, ושם להגיע לכוח איחוד עצום. האיחוד הוא מה שמוטל עלינו, זו הדאגה שלנו. מה שימלא את האיחוד הזה, מוטל על הבורא.

נקווה שנגיע לכוח גדול כל כך, לדחיסות גדולה כל כך באיחוד בינינו, שבאמת יתגלה לנו האור העליון, לפחות במידה ההתחלתית ביותר, ואז נאיר את כל העולם.

זה מה שנקרא "להיות אור לגויים", כלומר לכל אלה שבינתיים לא כל כך מבינים ומרגישים. זה יקרב וימשוך אותם. וכך נקיים את ציווי הבורא ונתחבר עימו. לחיים!

מתוך שיחה בסעודה בכנס הערבות בערבה, 18.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
פשוט אל תפריע לו!
הרמקול של הבורא
הלב שבו כולם נמסים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest