דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שאלות של מתחילים – 3

שאלות של מתחילים – 3

thumbs_chto_tam_u_tebya_100_wp1.gif

שאלתו של אלי: מה אנחנו צריכים ללמוד בסדר היומי?

תשובה: ללמוד איתנו (עם "בני ברוך") מה שאנחנו לומדים.

המשך שאלה: רק קבלה? האם לא ללמוד עוד ספרים?

תשובה: רק מה שאנחנו לומדים. תתחיל ללמוד איתנו חלקים 1 ו-3 מהשיעורים היומיים, ובמקום חלק 2 (תע"ס) אפשר לקחת חומר מקורס קבלה למתחיל מהאתר שלנו.

המשך שאלה: האם אנו צריכים להילחם בגשמיות נגד הרצונות? או שעבודתנו צריכה להיות לימוד קבלה, ללא מלחמה ברצונות

תשובה: רק הלימוד מושך את האור המחזיר למוטב (אור מקיף) ושום מאבק או הגבלה לא תתקן אותנו. אל תשאפו למאבק נגד תכונותיכם, אלא לבורא.

שאלתו של גיל: אני קצת מבולבל לגבי המטרה. המטרה היא שאני אהיה מאושר? שאני אהיה משפיע? שאדמה לעליון? לאהוב את הזולת? או שאולי, בהתאם לשיעורים האחרונים, המטרה היא להיות בעל חופש בחירה או ליחד את הפרדוקס של מקום הבורא ומקום הנברא? מה היא המטרה?!

תשובה: המטרה היא אחת ובה מתאחד הכול, כל הניגודים. כל האור נכנס לכלי וממלא אותו במלואו. המצב הזה כבר קיים, אנו רק צריכים לגלות אותו לעצמנו. זה דומה לפאזל, שמדפיסים על קרטון תמונה, ואח"כ גוזרים אותה לחלקים ונותנים לילדים להרכיב אותה, על מנת שילמדו לחבר חלקים שונים לתמונה שלמה. זה מה שאנחנו צריכים לעשות עם כל חלקי הבריאה.

שאלה: האגו שלי, הרצון לקבל שלי, זו המודעות שלי שבה אני מקבל את המציאות?

תשובה: נכון מאוד, ברצונות שלך אתה מרגיש את עצמך ואת העולם, את המציאות שלך. השכל שלנו מהווה מקור לרצונות אגואיסטיים. השכל הוא התוצאה של הרצונות, הוא נוצר במידה שאנו שואפים למלא את הרצון. ככל שישנם יותר רצונות והרצונות גדולים יותר, כך השכל גדול יותר. לכן הקבלה, שמפתחת את הרצונות, גורמת להתפתחות המוח.

שאלות של מתחילים – 1

שאלות של מתחילים – 2

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest