דף הבית / אקטואליה / רוטשילד מזהיר מפני קריסה כלכלית כלל עולמית

רוטשילד מזהיר מפני קריסה כלכלית כלל עולמית

ידיעה: יו"ר הדירקטוריון של הקרן RIT קפיטל פרטנרס, ג'ייקוב רוטשילד, ציין במכתבו ללקוחות, כי בשנת 2016 מצב הכלכלה הגלובלית והשווקים הפיננסיים ימשיך להתדרדר. המשבר הולך וגדֵל בכל רחבי העולם: ההיקף המלא של ההאטה בכלכלת סין עדיין לא ברור, צמיחת התמ"ג של ארה"ב והאיחוד האירופאי מאכזבת. האפשרות ליציאתה של בריטניה מהאיחוד האירופאי יוצרת סיכונים רבים והמשבר המדיני במזרח התיכון משפיע באופן שלילי על הכלכלה הגלובלית. סגן מנהל קרן המטבע הבינלאומית דוד ליפטון, טוען אף הוא שהעולם עומד בפני סיכונים הולכים וגוברים לקריסה כלכלית, וכדי להימנע מאסון, על ראשי המדינות לנקוט במדיניות שמעוררת ביקוש.

התייחסותי: המקובלים התריעו על כך לפני עשור! כבר אז היה ברור שקריאות לעידוד הביקוש לא יניבו תוצאה רצויה ולא יצליחו להגדיל את הביקוש מפני שהרצונות האנושיים הולכים וגדלים לא רק כמותית, אלא גם איכותית. מבחינה כמותית הרצונות הפסיקו לגדול, ואילו מבחינה איכותית הם הופכים לרצונות אחרים, רחוקים ממילויים גשמיים, והדבר גורם לצניחה בביקוש. באנשים ניכרת עייפות מהמרדף האינסופי אחרי קניות. מתגלים יותר ויותר סימנים המעידים על הצורך במעבר לרמת קיום חדשה. בודדים חשים בזאת בינתיים, אבל ההתרחקות מערכי העבר כבר בולטת לעין. לא מדובר בקריסה של העולם, אלא בעלייתו למדרגת ההתפתחות הבאה שלו, מדרגת "הדור האחרון".

ההתפתחות בלתי נמנעת, היא טמונה ביסודו של הטבע, בהתקרבות ההדדית בין שני כוחות הטבע  "רצון" ו"אור". אנו חייבים לעבור את כל שלבי ההתפתחות ולכן או שהתהליך יעבור עלינו כמו מכבש ויכניס אותנו לצורות חיים חדשות, או שהוא יתרחש בהסכמתנו ובתוך תודעתנו, בצורה המהירה והרצויה כפי שמסבירה לנו חכמת הקבלה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest