דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / ראיון עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן – על שיטת הטיפול של אדוארד פליגל

ראיון עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן – על שיטת הטיפול של אדוארד פליגל

שאלה: השיטה של אדוארד פליגל מבוססת על השפעת כוחות הטבע – היא לא פולשנית, לא כוללת חומרים כימיים. האם אתה חושב שקיים בה מקור רוחני?

תשובה: מקור רוחני יש בכל מקום, גם באבנים. מצד אחד, אבן היא המבנה הבסיסי בטבע. בעברית אנחנו אומרים: "לב האבן". אבל לאבן יש השפעה גדולה ביותר. האבן היא הכול: הבסיס לקיומנו, לציוויליזציה, לכל. אינני יודע כיצד עובדת השיטה של מר פליגל, אבל אני אדם פרקטי, וכמומחה לביו-קיברנטיקה ומהנדס, למרות שעסקתי גם בפילוסופיה, אני יודע רק דבר אחד, תלמידי סמיון וינוקור ייעץ לי לפנות לאדוארד, שכן הוא ואני סבלנו שנים רבות מהפרעות בשינה. היו לי תקופות בהן לא ישנתי בכלל. היו תקופות, בהן ישנתי כשעה וחצי-שעתיים ביממה והרגשתי כמו בערפל. זה מצב נוראי, כאשר עליי להעביר שיעורים ולעבוד עם תלמידים, להשקיע בכל דבר שאני עושה, לפעמים גם להצטלם במהלך היום. אני עובד לכל הפחות 18 שעות ביממה, ולא יכול לעשות דבר, המצב הגיע עד כדי כך שאפילו כדורים רגילים לשינה, עבדו רק למשך שעתיים-שלוש. הייתי כבר חסר אונים.

ואז ניגש אליי סמיון וינוקור ואומר: "נסעתי לאיש שהמליצו לי עליו – וחזרתי לישון!" אני יודע שאני וסמיון סובלים מאותה בעיה. כמובן, שמיד ביקשתי מסמיון לקבוע לי ביקור אצל אדוארד. הגעתי, וכבר לאחר הפעם הראשונה הרגשתי אדם חדש. וכך גם תלמידי גילו זאת. לפני כן, מחוסר שינה הייתי מתנדנד תוך כדי הליכה. הייתי אצל אדוארד רק בשתי פגישות והבנתי שזה מספיק. זהו! אני כבר ישן! אני ישן חמש-שש שעות, ולא יכול להרשות לעצמי לישון יותר, למרות שבאופן עקרוני, הייתי יכול לישון יותר, מכיוון שחזר אלי הצורך בשינה, הרצון לישון והיכולת.

הערה: דרך אגב, שמתי לב שכבודו נראה צעיר יותר!

תגובתי: אדוארד עזר לי. מלבד זאת, היו לי גם שברים רציניים ברגל ומדי פעם היא מתנפחת וכואבת,  לא ידעתי אם להתלונן על כך בפניו, אבל אחרי פגישה אחת הייתה גם הקלה בכאב ברגל. אינני יודע אלו מין אבנים אלה. באופן כללי, אינני מאמין בהסברים אני מאמין רק בתוצאה! והתוצאה הייתה ברורה. השיטה הזאת טובה, גם כי אתה לא מסתכן בשום דבר. המטופל שוכב שעה עם אבן כלשהי ויוצא – בלי "אבן על הלב". נהדר!

בדרכי עברתי ידיים רבות, לאחר התאונה היו לי בעיות שונות ובזמנו טיפל בי רופא מהולנד, אבל טיפול באבנים כה פשוט, כמו מתקופת האבן! עוד לא ראיתי.

הערה: אומרים, שכל דבר גאוני הוא פשוט.

 תגובתי: זו הסיבה שאני כל כך שמח שמצאתי את אדוארד פליגל ואני יכול להגיע אליו, ולאחר פגישה או שתיים, בהן אתה פשוט שוכב עם אבן שהונחה על מקום כלשהו בגוף שבו יש לך בעיה, ואתה פשוט מבריא.

שאלה: האם אתה מקשר את האפקט הזה עם האנרגיות של ישראל?

תשובה: כמובן, כאן הכול מתחזק! ישראל – זו ארץ שמעצימה פי-620 את כל התנועות הפנימיות הקטנות ביותר של האדם. כאן הכול שונה לגמרי, תייבאו לכאן כל פטנט או שיטה מחו"ל ובישראל הם יעבדו אחרת.

לינק לאתר של אדוארד פליגל

2 comments

  1. פורקוש אסתר

    האם אפשר לקבל עוד מידע על שיטת הטיפול של אדוארד פליגל?ניסתי לחפש באינטרנט אבל לא נמצא

  2. אסתר היקרה

    מצרפת לך את כתובת האתר של אדוארד פליגל

    https://www.flighelp.com

    בברכה, ​רונית שי
    מנהל​ת הבלוג​ של הרב לייטמן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest