דף הבית / כנסים / ראיון לשבועון "סנוב"

ראיון לשבועון "סנוב"

2011-06_komsomolskaya-pravda-o-kongresse_1003.jpg

לאחר הכנס במוסקבה ערכתי פגישה עם משתתפי פרוייקט "סנוב". כתוצאה מפגישתנו התפרסמה בשבועון "סנוב" כתבה תחת הכותרת "מיכאל לייטמן: אפשר ליצור אדם חדש בתוך חודשיים".

מתוך הכתבה: "להקשיב ללייטמן, מייסדה של האקדמיה הבינלאומית ללימוד הקבלה וחבר במועצת החכמים העולמית, זה די מעניין… הוא מדבר על מה שאנחנו רוצים לשמוע. הוא מדבר על מה שמעטים מדברים עליו איתנו ברצינות.

לשם מה אנחנו חיים? מהי משמעות החיים? כיצד בנוי העולם? האם אפשר להיות מצליח ומאושר? מה צריך ללמד את הילדים כדי שהם יהיו מוצלחים ומאושרים? כיצד ליצור חברה אידיאלית?

נדמה, שללייטמן מוכנה תשובה לכל שאלה. וזה באמת כך: המערכת שנוצרה על ידו מאפשרת לו לבנות כל תשובה מהפריטים הדרושים".

לעומת זאת אצלי נותר מהשׂיחה עם חברי המועדון הרושם של חוסר הסכמה הדדית. חברי המועדון, הם אנשים חושבים, אינטליגנטים. אני לא מכיר אף אחד מהם. ואני מפאת חוסר הזמן, נאלצתי לדבר ב"שׂפת הפוסטר", שזה נשמע למאזין כלא מוכח, ולמי ששומע לראשונה, נדמה לפעמים כחילול ה', כמיסטיקה וכולי… אך בכל מקרה, כשיגיע הרגע, הם יזכרו בביטויים האלה… ומי שירצה להבין יגיע לאתר שלנו באינטרנט, לבלוג וישאל שאלות.

רושם של חוסר הסכמה הדדית. חברי המועדון, הם אנשים חושבים, אינטליגנטים. אני לא מכיר אף אחד מהם. ואני מפאת חוסר הזמן, נאלצתי לדבר ב"שׂפת הפוסטר", שזה נשמע למאזין כלא מוכח, ולמי ששומע לראשונה, נדמה לפעמים כחילול ה', כמיסטיקה וכולי… אך בכל מקרה, כשיגיע הרגע, יזכרו ברגעים האלה…ומי שירצה להבין יגיע לאתר שלנו באינטרנט, לבלוג, וישאל שאלה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest