דף הבית / חינוך, ילדים / קשרים במעגלים עליונים

קשרים במעגלים עליונים

בהתאם לנתונים של המדע המודרני, היקום נוצר בערך לפני 14 מיליארד שנים. איזה "ניצוץ" לגמרי לא גשמי, עם תוכנית שטמונה בתוכו נתנה תוקף לתחילת העיצוב של החומר. זה היה ניצוץ של אנרגיה שכלל בתוכו את מחשבת הבריאה, את הרצון, ובסך הכל, את כל החומר של היקום שלנו.

רק תתארו לעצמכם: מיליארדי כוכבים וגלאקסיות מניצוץ אחד. מחשבה, תוכנית שמסוגלת להוליד חומר ללא שום גבולות. עוד מיליארד כוכבים? בבקשה! אנחנו פשוט לא מבינים מה מסמל הפער בין הדרגות של העולם שלנו והניצוץ הזה. התוכנית שלו הפעילה את התפתחות החומר עד לדרגה האנושית ממש.

והנה עכשיו, אדם שחי על פני כדור הארץ בעולם שלנו, צריך ביודעין, בצורה הכרתית, מרצונו החופשי ומתוך בחירה חופשית, לברר מהו הניצוץ הזה שיצר את היקום. הניצוץ רוצה שהאדם יגלה אותו, יתמזג איתו,

מחשבת הבריאה והייעוד שלו, עם רצון וכוונה.

האדם הוא באמת נזר הטבע, אבל בינתיים רק בפוטנציאל. אנחנו נהפוך לנזר הבריאה כאשר נתאחד עם הניצוץ הזה, כאשר נבין מהי מחשבת הבריאה שלו ומהי התוכנית שמומשה ממנו עד להופעתה של האנושות בעולם שלנו.

כל המערכות האחרות שנמצאות מתחת למחשבה הזאת, נועדו רק לעורר את האדם לעלייה במדרגות של הטבע הדומם, הצומח והחי. הוא אינו שולט בהן, הוא לא יכול לשנות שם שום דבר. בסופו של דבר, הוא צריך להתעורר ולעלות למעלה יותר כדי להשיג את אותה התוכנית, אותה מחשבת הבריאה שבראה את כל היקום שלנו ואת כל מה שקיים בתוכו.

לכך מובילה את האדם ההתפתחות שלו, את זה הוא צריך להשיג. בזה שאנחנו נוטים לכיוון הזה, אנחנו פתאום נרגיש הרמוניה בינינו, וכמו כן הרמוניה עם הטבע הדומם, הצומח והחי, שכולו נמצא תחת הנהגה מלמעלה. אנחנו צריכים להצטרף למערכת יותר עליונה, בדומה לאיך שאדם בעולם שלנו מחפש קשר ב"מעגלים עליונים", ואז כל המערכות הנמוכות יותר, בהכרח יסתדרו. ואילו אנחנו להיפך, שוקעים בבעיות של תת מערכות.

התוכנית הכללית בנויה בכזאת צורה כדי לפעיל כל הזמן לחץ עלינו, ובכך לעורר לקשר עם "היעד הנכון". ולכן, את הסיבות של אירועים לא נעימים וכואבים, שמאיימים עלינו במוות ואפילו בייסורים עוד יותר גדולים, לא כדאי לחפש בהם עצמם. אנחנו לא נוכל להתרפא מהמחלות על ידי תרופות מאותה הדרגה. למעשה, אנחנו יכולים לקחת רק "תרופות הרגעה", שיאפשרו לנו לדאוג לשורש הבעיות. ולהיפך, על ידי זה שננסה להסתפק בריפוי הסימפטומים, אנחנו רק מזמינים עלינו מכה כפולה.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 81, 10.10.2012

ידיעות קודמות בנושא:
האם החיידקים באמת חכמים יותר מאיתנו?
השורש של כל המחלות
אנושות, מי אנחנו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest