דף הבית / אקטואליה / קריאה לטרור אנטי-יהודי

קריאה לטרור אנטי-יהודי

הודעה: "שבדיה נהפכת לאנטישמית ושונאת ישראל מיום ליום יותר ויותר. הממשלה השבדית הייתה הראשונה להכיר במדינה פלסטינית שבכלל לא קיימת, אך עדיין לא פרסמה שום גינוי בדבר גל הטרור הפלסטיני, ששוטף את ישראל בשלושת השבועות האחרונים.

כלי התקשורת השבדיים נוקטים בעמדה אנטי-ישראלית מוטה באופן גלוי, הם אינם מזכירים את המילים "מחבלים" ביחסם למפגעים הערבים, כמעט אף אחד לא מעז לדבר בעיתונות על התמיכה בישראלבהודעה על רצח שני היהודים, סוכנות הידיעות השבדית הגדולה ביותר TT כתבה בכותרת: "בירושלים נורה פלסטיני", והכוונה הייתה למחבל המנוטרל. למרות הודעת המחאה שהגיש השגריר הישראלי, הסוכנות עדיין לא כיבדה אותו בתשובה. על פעולת הטרור שבה נהרגו בני הזוג חנקין לעיניהם של ארבעת ילדיהם הקטנים, כלי התקשורת השבדיים העדיפו לשתוק לגמרי. באחד הראיונות, המנחה שאל את השגריר הישראלי, האם לא היהודים עצמם הם אלו שאשמים בצמיחתה של האנטישמיות? בנוסף, משרד החוץ של שבדיה פרסם הודעה קצרה בה גינה את האלימות נגד האזרחים, מבלי להזכיר מי תוקף את מי, חברת התעופה השבדית SAS הודיעה על ביטול הטיסות לישראל, והכנסייה השבדית נוקטת בגלוי בעמדה אנטי-ישראלית".

אני חושב שכל הזמן אנחנו רואים כיצד אומות העולם מראות לנו במי תלוי השלום בעולם. האם לא כדאי לנו לברר את הסיבה להאשמות שלהן כלפינו? התורה שלנו עצמה מדברת על אותו הדבר: אנחנו ורק אנחנו מהווים את הסיבה לייסורים או לאושר של העולם, בהתאם להתקרבות שלנו בינינו ועם הבורא. הזמן שהוקצה לכך, כדי להבין ולשנות את המגמה ולא לאפשר הישנותה של השואה, הולך ואוזל!

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest