דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / קנייה בטוחה – קניית נשמה

קנייה בטוחה – קניית נשמה

אנחנו חייבים להכיר את עצמנו: מי אנחנו וכיצד נוצרנו, מאיפה באנו ולאן אנחנו הולכים. אנחנו לא מכירים את עצמנו ויותר מזה, אנחנו לא מבינים מי מנהל אותנו.

לא ידוע לנו מה יקרה איתנו בעוד רגע, למה פתאום מופיעים אצלנו איזה שהם רצונות, מה מניע אותנו ולאיזו מטרה אנחנו מובלים, איזו דרך עברנו כדי להשיג את המצב העכשווי?

בסופו של דבר, אנחנו מסיימים את פרק הזמן שהוקצה לנו על האדמה הזאת, ומה רכשנו במשך החיים האלה מהלידה ועד המוות: האם רכשנו נשמה, הכלי הרוחני הגדול שבו אפשר להרגיש את העולם הבא? כמו שנאמר: "עולמך תראה בחייך".

אנחנו צריכים להשיג את העולם הרוחני לא לאחר המוות שלנו, אלא לפניו. כפי שעשו זאת המקובלים הגדולים, שחלקם כבר בגיל צעיר הגיעו להשגה רוחנית וכתבו על כך בספריהם.

חכמת הקבלה מבוססת על כך שאנשים עבדו על עצמם, פיתחו בתוכם חוש שישי נוסף שנקרא נשמה, הרגישו בתוכו את העולם הרוחני וכתבו עליו. ספרי הקבלה מספרים על איך האדם מתפתח ומה הוא משיג בהתאם לזה.

איבר התפיסה החדש (החוש החדש) שנקרא "נשמה", גם כן מורכב מחמישה חלקים, בדומה לחמשת החושים: ראייה, שמיעה, ריח, טעם ומישוש, שנקראים: כתר, חכמה, בינה, זעיר אנפין ומלכות. אנחנו מתחילים להרגיש את עצמנו כקיימים במקביל לחיים הגשמיים הללו, עוד בדרגה אחת נוספת שנקראת העולם הרוחני.

בעולם הרוחני אנחנו מרגישים קיום נצחי ומושלם. בעולם שלנו החיים עוברים מבלי לשוב. בעוד שהחיים הרוחניים הם זרימה נצחית ובלתי מוגבלת שעוצמתה תלויה בדרגת השגתו של האדם, בעולם הרוחני הזמן לא קיים.

בהתאם לתיאוריה של אינשטיין, אפילו בעולם שלנו הזמן הוא יחסי וישנה אפשרות להתעלות מעליו.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM מתאריך 1.2.2015.

לשמיעת קטע האודיאו מהתוכנית בנושא זה: לחצו כאן.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest