דף הבית / משפחה / קנדה- אדם בעל מין אמצעי

קנדה- אדם בעל מין אמצעי

הערה: בעיתון Guardian פורסמה ההודעה שראש ממשלת קנדה ג'אסטין טריודו הצהיר, לאחר שנטל חלק במצעד הגאווה בטורונטו, שממשלת קנדה שוקלת להנהיג זהות אישית של מין ניטראלי. בשבוע שעבר שלטונות של המחוז הקנדי אונטריו התירו לרשום ברישיון הנהיגה מין שלישי. בית הנבחרים של הפרלמנט הקנדי הצביע בחודש יוני בעד שִכתוב הטקסט של ההמנון הקנדי והפיכתו לניטראלי מבחינה מינית. השורה "לבבות של בנייך בוערים באהבה אליך" תוחלף בשורה "הלבבות שלנו בוערים מאהבה אלייך".

תגובתי: הומואים, לסביות ו"משגל" קיימים בטבע מאז ומתמיד, אין בכך שום דבר חדש. פשוט בעבר כולם התייחסו לתופעות מסוג זה בשלווה. זה היה חלק מתרבות העולם העתיק, ועל אף שברומא העתיקה וביוון העתיקה לא ערכו מצעדי גאווה, יחסים כאלה נחשבו לטבעיים. אבל, עם הגעתה של הנצרות הכול "נכנס" פנימה, ובתחילת המאה ה – 20 שוב החל "לדלוף" החוצה.

בימינו, כלי התקשורת ומדיניות האליטות רוצים לצמצם בצורה חדה ובאופן מקסימאלי את כמות האוכלוסייה על פני האדמה ולא בדרך צבאית, אלא באמצעות הכוונה להרס המשפחה. המדיניות הברורה הזאת שחושבה לעומק על ידי האליטות, כיוונה לכך שחייבים להשאיר 20% מהאוכלוסייה הנוכחית החיה על פני כדור הארץ.

שאלה: אם אתה אומר שמישהו מנהל את האליטות, אז איפה כאן הכוח העליון? מה הוא מבצע כאן?

תשובתי: לבורא, לטבע קיימת תכנית שטמונה בו לפיה חומר הטבע כלומר, הרצון לקבל (האגו) מגיע להידמות והשתוות לאור, לכוח שמנהל את הרצון הזה. בסופו של דבר צריך להתרחש חיבור בין החומר לבין הכוח. אין חשיבות לכמה חלקים ייקרע, יפורק, יחתך החומר הזה? לשמונה מיליארד, לשמונים מיליארד או שזה יהיה אדם אחד. הכוונה היא לא לאדם בעולם שלנו, אלא לדמות האגו, כאשר היא משתווה ודומה לבורא, אז היא נקראת "אדם" מהמילה "דומה".

לכן, לא חשוב כמה בני אדם יהיו. אם לפני 100 שנה היו 3 מיליארד בני אדם על פני האדמה, והיום יש 7 ואפילו אפשרות ל – 8 מיליארד, אז למה אנחנו לא יכולים לעשות קפיצה חוזרת? שום דבר לא ישתנה מזה. הטבע פועל דרך כל כמות של בני האדם. כל המחשבות נובעות מהטבע. ככל הנראה, באופן כזה אפשר יהיה לצמצם גם את זמן התיקון, את ההתקרבות בין בני האדם.

שאלה: אפשר גם להימנע ממלחמה?

תשובתי: אנחנו לא יכולים לשאול את עצמנו את השאלות האלה. הן יותר מידי גלובליות עבור השכל האנושי, מפני שהן כוללות בתוכן את המצב הבא, העולם העליון ומערכת ההנהגה. אבל, מה שאנחנו יכולים לעשות זה באמת להבין שהכול מתרחש בדרך טבעית ואין כאן שום קשירת קשר. אני בעד פנייה לכיוון חינוך, זה הדבר העיקרי והחשוב ביותר.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 4.7.2016

 

2 comments

  1. שלום כבוד הרב, הייתי רוצה לדעת את ראיית הקבלה בנושא משבר הזהות הגברית.
    והאם נשים יוכלו להשיג חופש ושוויון הזדמנויות, מבלי שגברים יעברו תהליך מקביל ומתאים?
    תודה

  2. בעניין זהות גברית ונשית בחכמת הקבלה מדובר על כוחות, כאשר כוח הקבלה מיוחס לנשים וכוח ההשפעה לגברים, כאשר העולם יגיע לתיקון כל הסוגייה שקיימת בעניין זה תגיע לאיזון על פי חוקי הטבע, חוק האהבה היחיד שפועל במציאות. כמו כן בחכמת הקבלה אין הבדל בעבודה הרוחנית ועל כולם, גברים ונשים כאחד לעבור תיקון ולבצע עבודה רוחנית זהה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest