קמעות, זה שקר!

שאלה: אומרים, שבאותיות הא'-ב' העברי מסתתר כוח מיוחד, ולכן אנשים, שבקיאים בחכמת הקבלה, רושמים וחותמים על קמעות שמגֵנים על האדם ועוזרים לו.

נכון להיום, התפתחה תעשייה שלמה לייצור של כל מיני סוגי קמעות לכל המקרים שבחיים. וכל הסוד של הקמעות הללו הוא בזה, שרושמים עליהם אותיות עבריות בסדר מסוים, לפי נוסחאות מיוחדות, בצורה מסוימת. ישנה שיטה שלמה לייצור קמעות.

מהו הכוח המיוחד בא'-ב' העברי? ומה צריך לדעת, כדי לחבר את האותיות הללו בצורה נכונה, כך  שבאמת הן תהיינה בעלות כוח?

האם אתה יכול ללמד אותי לכתוב קמעות?

תשובתי: לא. קמעות, זה שקר! איך אני יכול לתת לך את הקמע שלי?! אתה צריך לדעת את האותיות, לעצב אותן בתוכך משני כוחות הקבלה וההשפעה שקיימים בך.

את צריך קודם כל לברר היכן הכוחות האלה נמצאים בך, להבדיל ביניהם, לעשות מהם שילוב מיוחד, כדי שתצא אות זו או אחרת, כלומר תכונה מיוחדת. כי כל אות, זו תכונה. על זה מסופר במאמר "אותיות דהמנונא סבא", בהקדמה לספר הזוהר.

לאחר שאתה יודע את האותיות, יודע להרכיב אותן בתוכך, אתה גם כן מתחיל להבין את התוכנית שעוברת דרכך כמו סליל של סרט. אתה מתחיל לראות היכן אתה נמצא, באיזה מקום של התוכנית הזאת, איך עובדים עליך, לאן מובילים אותך.

אתה "קורא" אותו, אתה הופך למרכיב שמזהה את התוכנית הזאת, קורא אותה ומתחיל לעבד אותה.

ופתאום אתה מגלה בה מקום ריק, עוצר ורוצה להכניס את עצמך לתוך התוכנית הזאת: "אילו אותיות אני צריך להוסיף? באיזו צורה?", ואז אתה כותב.

זה נקרא, שאתה מוסיף את הרצון, השׂכל, הרגשות והאינדיבידואליות שלך למה שכתב לך הבורא, דווקא באותו מקום שאותו הוא השאיר כריק בשבילך, כדי שאתה תהפוך להיות השותף שלו.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 479, 21.12.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest