דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קליפה עבה שמכסה על החללים

קליפה עבה שמכסה על החללים

שאלה: מהו המצפן שיאפשר לי לקבוע היכן נמצא "אני" והיכן לא, היכן נמצא המשהו הזר הזה שמכסה אותי כמו קליפה עבה שצריך לקלף?

תשובה: המצפן הזה הוא הקבוצה. כאשר אתם דנים על זה ביחד, אתם מגיעים לצורה האמיתית שהייתה קיימת בכל אחד, אותו הילד או הילדה. נער מאוהב מסמל חיסרון נפשי לקשר עם הזולת. אבל הזולת נתפס אצלו בינתיים בדרגת החי, כהתעניינות במין הנגדי.

אבל כאשר אתה תקלף את כל הקליפה המלאכותית ותעביר את כולה ליד שמאל, ומצד ימין יישאר לך רק הרצון שגילית, אז בעזרת שני ה"כלים" אתה הופך להיות בודק מומחה שמתחיל לבדוק ולברר. אתה כבר יכול להסתכל על הכול ברצינות, להבין מה אתה רוצה להשיג. אתה מחפש עכשיו קשר הדדי אמיתי כדי למלא את החלל שהתגלה בך.

וזה לא אותו החלל שהיה אז, בדרגת החי הקטנה, אלא עכשיו זהו חלל בדרגת ה"אדם". אתה מבין ומרגיש זאת. על ידי הקילוף אתה חושף את החלל הפנימי ואז אתה באמת מבין מה באמת חיפשת. זה מתחיל להתברר. אתה לא חוזר להיות אותו הילד הקטן או הילדה הקטנה, אלא אתה הופך להיות גבר או אישה שמבינים מה רצונם.

אתם מחפשים קשר פנימי אמיתי, יחסים הדדיים, רצון למלא זה את זו כאשר כל אחד חושב על השני ונמצא בתוך החללים שלו. הוא רוצה להכיר את החלל ולמלא אותו. הוא יודע מה לעשות כדי לחדור לתוכו ולמלא אותו, והשני פותח לפני את ליבו והם פועלים בצורה הדדית.

אתם מבינים מה לעשות ויחד אתם משחקים עם שני הקווים. כל הרע שאתם קילפתם מעצמכם הופך לרע המשותף. וגם הטוב הופך להיות משותף. ואז אתם הופכים לאיש אחד עם תכונות טובות וגם רעות. גבר ואישה מתחברים למערכת אחת.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 198, 20.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
החברה כבית הורים לכל משפחה
להפסיק לשחק תפקידים של אנשים אחרים ולחזור להיות אני עצמי
מנגינה בשני קולות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest