דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קטע של חלום אידיאלי

קטע של חלום אידיאלי

2012-02-24_5473_w.jpg

כנס בצרפת. שיעור מס' 3.

המקובלים אומרים, שלא כדאי לחכות ולסבול מהמשבר, אלא צריך לזרז את הזמן. לא צריך להמתין עד שהטבע בעצמו יתפתח עוד עשרות או מאות שנים והחיים שלנו יסתיימו בלא כלום כדי ששוב יתחלפו דורות אחרי דורות. אם אנחנו כבר נכנסנו למצב של משבר, אז אנחנו יכולים לזרז את הזמן על ידי מאמצים שאנחנו משקיעים בהתפתחות שלנו.

במקום שהחיים יאלצו אותנו להתפתח, ללמוד, לשנות את עצמנו, אנחנו יכולים לשנות את עצמנו מרצוננו הטוב, על ידי המאמצים שלנו. הכול תלוי בחברה שבה אני נמצא.

אני צריך להיכנס לקבוצה שתזין אותי בכוחות, תדחוף קדימה, תזרז. אני אקח ממנה דוגמה של חברה שמתפתחת בצורה נכונה להשגת המטרה, לגילוי הבורא, שנותנת התעוררות והתפעלות ומספקת תמיכה גדולה מאוד.

ואז לא יהיו לי שום קשיים, אני גם כן ארצה להתפתח יחד איתה ואתפתח. העיקר, זה להיכנס לסביבה נכונה. לכן המקובלים קבעו לנו חוקים, שלפיהם צריך לבנות את הסביבה הנכונה הזאת ולהתקיים בה, כדי לזרז את הזמן.

אנחנו צריכים כל הזמן להתפתח ממצב למצב. הסולם הזה הוא בעל 125 מדרגות. אני עומד למטה בתחתית ורוצה לעלות למדרגה הראשונה, אחר כך לשנייה, שלישית, ובכל מדרגה לגדול יותר ויותר. לשם כך אני צריך להידמות למדרגה עליונה יותר, וזה אפשרי על ידי זה שאני מתחבר יותר ויותר עם אחרים.

heb_o_rav_2014-05-09_lesson_congress_n3_pic078

בסופו של דבר, אני צריך לחזור לתמונה מקושרת ויחידה, שבה כולנו מחוברים, כאילו שהרכבנו פאזל. לא צריך לומר שחיבור כזה אלה הם חלומות שלא ניתן לממשם או עתיד רחוק מאוד. אנחנו כבר עכשיו יכולים לקחת איזה קטע מתוך החלום האידיאלי הזה ולהתחיל לעבוד איתו, לבנות בתוכו מיני עולם מתוקן.

heb_o_rav_2014-05-09_lesson_congress_n3_pic071

העולם הזה נקרא "קבוצה". אם לוקחים עשרה אנשים ובונים מאיתנו חיבור אחד שלם, אז זה ייקרא "קבוצה". אם אנחנו יכולים להתחבר כאחד, אז עולים למדרגה הרוחנית הראשונה.

אבל לעלות למדרגה השנייה כבר קשה יותר. לשם כך אנחנו צריכים להגדיל או את הכמות שלנו עוד פי עשרה (x100) או בקֵרב אותם עשרה אנשים להשיג קשר פי עשרה יותר עוצמתי מאשר קודם לכן.

מתוך שיעור שלישי בכנס צרפת, 10.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
עלייה מעשית בסולם הרוחני
הכול נסגר במעגל אחד
הצעד הראשון הוא הקשה ביותר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest