דף הבית / המשבר ופתרונו / קבלה או פשיזם?

קבלה או פשיזם?

דעה: המדיניות של השנים האחרונות שואפת לדחות את ביאת הפשיזם. אבל הפשיזם יבוא וישרור בכל מקום על כתפיו של הליברליזם כמדרגה לפשיזם. הלאומיות היא המהדק האחרון של עָם מפורד שנרמס על ידי השוּק.

עקרונות היסוד של הפשיזם:

1. גאווה לאומית, רק את זה השוק משאיר לעָם, הלאומיות מתפתחת בכל מקום, בכך שמזהה עצמה עם צדק. לאומיות, זו אידיאולוגיה שאליה באים אלה שהתאכזבו מכל השאר. תחילה מכנים את האידיאולוגיה הלאומית בשם "פטריוטיות".

2. איחוד העָם עם המדינה. מכאן ואילך, בכך שאתה לא מסכים עם המדיניות של הממשלה, אתה גם לא תסכים עם העָם, עם כל האומה. איחוד רצונם של מיליוני בני אדם עם רצונו של המנהיג, זה דבר טבעי.

3. מסורת, ביטול של הקִידמה.

4. אי שוויון. מדינות פשיסטיות, זה צבאות, אי השוויון אופייני להם, אבל את אי השוויון הצבאי הפשיזם מקבל כבר מוכן מהשוק. פשיזם, זה אי שוויון חוקתי שמתגשם בהיררכיה קיסרית נוקשה.

5. טוטאליות. הפשיזם יבוא לכל מקום בכל המדינות בגרסאותיו השונות. היום אין מה להציב כנגד הפשיזם.

6. עבודת אלילים, שינוי של הדת הנוצרית לצרכי תודעה קרקעית. חלוקה לטהורים-טמאים, לתמונת עולם שחור-לבן.

תגובתי: את כל זה כתב בעל הסולם עוד בתחילת המאה ה- 20. והוא הזהיר, שבהתאם לחוק התפתחות החברה, לאחר הקפיטליזם מופיע הפשיזם אם לא נחליף אותו בעזרת החינוך האינטגרלי ל"חברה של הדור האחרון". לכן, אין לנו ברירה – אנחנו חייבים בכל כוחותינו להפיץ את שיטת החינוך וההשכלה האינטגרלית.

ידיעות קודמות בנושא:
אסור שהנאציזם ינצח בעולם!
האיחוד האירופי משמש כתמריץ עבור הניאו-פשיזם
הסכנה עוד לא חלפה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest