דף הבית / משבר עולמי / צריך ללמוד איך לחלק

צריך ללמוד איך לחלק

היום הבורא מציב בפנינו תנאי: "כל עוד לא תתחברו כאיש אחד בלב אחד, לא תקבלו כלום! תרגישו שחיים כאלה אינם חיים… ואני עוד אעמיד עליכם מלך כהמן".

כלומר, הוא עשה אותנו לא שווים זה לזה, שונאים זה את זה, מקנאים זה בזה ומאשימים זה את זה – ועל כל זה אנחנו צריכים לבצע את התיקון ולהגיע לשוויון המלא. ואז כבר לא נספור כמה כל אחד מאיתנו מקבל. יתר על כן, כל אחד ירגיש שהוא לא מקבל כלום והאחרים מקבלים אין-סוף, ויהיה מרוצה כאילו הוא קיבל בעצמו את המילוי האינסופי.

האדם יראה כיצד כולם מקבלים מילוי ונהנים בכל מאת האחוזים, ולו עצמו אין שום דבר, והוא גם לא צריך שום דבר! ואז הוא יהיה דומה לבורא, שאינו מקבל אלא רק נותן ומשפיע.

והיום, אנחנו מתחילים לראות גם בעולם שלנו צעדים בכיוון הזה. בימינו, הבורא מגלה בפעם הראשונה את המצב הזה, ואומר: "הגעתם לקו הסיום, ויותר לא יהיה לכם כלום. אתם בקושי תתקיימו, ותחוו משברים וכל מיני צרות ובעיות, עד שתגיעו להחלטה ששוויון זה לא סתם "לקחת ולחלק".

נכון שמזה צריך להתחיל: המשכורת צריכה להיות תואמת למספר הנפשות במשפחה. אך למעשה, אנחנו צריכים להגיע לתיקון אחר. אחרת זאת תהיה פשוט שוויוניות סוציאליסטית, שאינה לפי הצדק המוחלט.

והבורא רצה שנגיע למצב שבו בזכות האהבה שלנו לאחרים, כל אחד מאיתנו יחשוב רק איך למלא אותם יותר, על חשבונו. כלומר קודם כל עלינו לדאוג לתיקונים, כי בלעדיהם כבר לא נקבל מילויים.

וכל העצות והתיאוריות הכלכליות החדשות של היום, ללא התיקון המקדים, לא יוכלו למלא אותנו במאומה. להיפך, הם יגרמו לנו להכיר עוד יותר בכך שאיננו מסוגלים לעשות משהו. לכן, נשאר לנו רק לפרסם עוד ועוד את ההסבר על מצבנו הנוכחי.

מתוך שיעור על מאמר שבעל הסולם פרסם בעיתון "האומה", 07.09.2011
ידיעות קודמות בנושא:
חלוקה צודקת – אף אחד לא מקבל כלום
דורשים צדק
פיצוי מהמימד העליון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest