דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / צפוי גידול בעליה לישראל  

צפוי גידול בעליה לישראל  

שאלה: לפי נתונים שהתפרסמו, צפוי גידול משמעותי בעליה לישראל בשנת 2016: 10,000 יהודים צפויים לעלות מצרפת בלבד, 3,000 מארה"ב, 7,000 עולים מרוסיה ו-7,000 מאוקראינה. המדינה נערכת לקליטתם. כיצד נכון לעשות את זה?

תשובתי: לכל אדם דרושה קודם כל פינה,  שטח שבו הוא יוכל לחיות בצורה נורמלית. בזה צריכה לעסוק המדינה, ולא באמצעות קבלנים שבונים מבנים מוגזמים בכסף רב, אלא לפתח תוכנית מדינית לבניית בתים טיפוסיים פשוטים בשיטת הסרט הנע, שאפשר לבנותם במהירות, איך שרוצים, ואז האנשים ישתמשו בהם בשמחה. אני בעד, שימסרו לעולים מפתחות לדירות ויתנו להם סכום מינימלי לקיום, כך האדם ישתלב בהדרגה בעבודה.

האנשים שמגיעים ממדינות אלה, הם בעלי מיומנויות טובות וניסיון רב, בעלי מקצוע ועם קשרים, הם יודעים לעבוד. וישראל שצריכה להמשיך להישאר מרכז טכנולוגי של העולם, חייבת להכין לשם כך את כל הדרוש, כדי שהעולים יוכלו להמשיך לעסוק בתחום מקצועם, הייטק, וכולי, ללא קשר למקום מגוריהם. היום זה מתאפשר בעזרת רשת האינטרנט, הרבה מאוד מקצועות יכולים להיות מופעלים מישראל, כך שהעולים יכולים להמשיך לעבוד באותם מקומות עבודה במדינות שמהן באו, לשמור על העסקים שלהם, להמשיך את לימודיהם באוניברסיטאות וכולי, כאילו שלא עזבו. זה יקנה להם רוגע, האדם ירגיש, שהוא יכול לעבוד ולתקשר בשפה שלו.

שאלה : ומה אתה יכול לומר על העולים מנקודת מבט של חכמת הקבלה?

תשובתי: אותם אנשים שמתכוננים למעבר, מאוד קשובים לעצות המקובלים. הם נאלצים לעזוב את בתיהם, ובכך הם מתחילים להבין שקיימת כאן איזו תלות מיוחדת, כוח טבע מיוחד, תוכנית של הטבע, איזה גורל שלא ניתן לברוח ממנו. הם צריכים להבין שזה תוכנן לא רק עבורם, אלא גם עבור ילדיהם, ואם הם רוצים להפסיק את שרשרת השנאה האנטישמית, הם צריכים לגלות ולדעת את הסיבה שלה, ולהבין כיצד להפוך את הבעיה הנוראית הזאת שנראית ללא מוצא, לגילוי של הסודות הגבוהים ביותר של העולם, במעבר של האנושות כולה למימד חדש.

אז יתגלה, שמהותה של אותה דת שהעם היהודי נתן לעולם, בכל המופעים שלה: נצרות, איסלם, יהדות וכולי, כל האמונות וכל מה שיש, זו רק הקדמה לאותו הידע הגדול שיש בחכמת הקבלה, להשגת הסודות העליונים של הטבע, ולמעבר, על סמך הידע הזה, למימד הבא.

שאלה : האם אתה סבור שהאנשים הפשוטים שמגיעים לכאן, יוכלו לרכוש את הידע הזה?

תשובתי : חייבים, כולם חייבים, ולא רק היהודים! ואפשר לעשות זאת מהר מאוד, מפני שכוח הטבע מחכה רק להתחלת הפעלה קטנטנה מצידנו, ללחיצה על כפתור התחל, ואז הכל יתחיל לזוז.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל ליטמן", 4.2.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest