דף הבית / המשבר ופתרונו / צעירים מובטלים: חיים ללא משמעות

צעירים מובטלים: חיים ללא משמעות

מחקר: 750,000 צעירים אנגלים סבורים שאין להם בשביל מה לחיות, שליש מהאנשים הצעירים שישבו זמן רב ללא עבודה אינם רואים משמעות בחייהם וחשבו על האפשרות של התאבדות.

אלה שלא עובדים תקופה ממושכת, מקבלים בתדירות כפולה מאשר בני גילם מרשמים לתרופות נגד דיכאון. כל אדם שלישי (32%) הִרהר על התאבדות, וכל אדם רביעי (24%) גרם לעצמו פגיעות גופניות כלשהן.

על פי נתוני הדו"ח, 40% מהצעירים המובטלים חוו סימפטומים של מחלות נפשיות, כולל מחשבות אובדניות, תחושה של שנאה כלפי עצמם והתקפי בהלה (פאניקה) וכל זה היה תוצאה ישירה של מחסור בעבודה. אצל שלושת רבעי מהמובטלים זמן רב (72%) לא היה אף אחד שאיתו הם היו יכולים לחלוק את מחשבותיהם או להתלונן על חייהם.

כפי שהתברר, האבטלה גורמת לאנשים צעירים לבעיות נוראיות וארוכות טווח של בריאות הנפש. אלפי בני אדם מתעוררים כל יום עם תחושה של חוסר משמעות בחייהם. התחושה הזאת הופיעה אצלם כתוצאה משנים רבות של עמידה בתור לקצבת סעד.

תגובתי: לא מספיק לספק לאדם את הנחוץ לו לחיים, הוא צריך לראות בחיים שלו משמעות, מחויבות, תקשורת, לראות איזו שהיא תוצאה. לכן איחוד של אנשים לקבוצות ועבודה על השאיפה שלהם למטרה נעלה, תיתן להם תמריץ ועלייה מעל לאנושות של היום, תעשה מהם מרצים, מדריכים, מארגנים של חכמת החיבור (החינוך האינטגרלי), שזה המקצוע ההכרחי ביותר בעולם.

ידיעות קודמות בנושא:
במה להעסיק את המובטלים
ארגון העבודה הבינלאומי ILO: האבטלה של הצעירים גדולה פי שלושה מהמבוגרים
בבריטניה נספרו לראשונה מיליון מובטלים צעירים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest