דף הבית / אקטואליה / צוקרברג הגדיל את האבטחה על ביתו  

צוקרברג הגדיל את האבטחה על ביתו  

הערה: מארק צוקרברג מעסיק 16 מאבטחים שישמרו עליו בבית, כך לפי פייג' סיקס של הניו יורק פוסט. מקורב סיפר לעיתון, שטייקוני הטכנולוגיה של עמק הסיליקון מגבירים לאחרונה את האבטחה שלהם. "כל המנכ"לים מקבלים לאחרונה איומים", הדגיש.

לדבריו, העבודה שלהם נוגעת למאות מיליוני אנשים, כך שאיומים אפילו מאחוז קטנטן של משתמשים לא מרוצים יכולים לעורר דאגה. פייסבוק לדוגמה, נחשבת כמי שיכולה לגרום לפרידות וגירושים, אירועים שיכולים להכעיס את המשתמשים שעלולים להאשים את מייסד האתר.

אפשר להגיד במילים אחרות, שחברת פייסבוק לא משמשת ליצירת קשר, אלא להיפך.

תשובתי: צוקרברג רצה להרוויח מהעסק הזה, ולא ליצור קשר בין בני האדם, אז הוא יצר אמצעי שמפריד בין בני אדם ולא מחבר ביניהם. אם היו מעניקים פרס נובל לפירוד ולא לשלום, אז הוא היה יכול לקבל אותו. צוקרברג הרוויח את המיליארדים שלו רק על זה שהפריד בין בני אדם.

מנקודת מבטה של חכמת הקבלה זה טוב, מפני שבזכות זה האנושות גילתה מהר מאוד מה היא שווה, מהו הטבע שלה ולאן היא הגיעה, ועל זה אפשר להודות לצוקרברג.

אנשים משתמשים ברשת הזו שבה מותר הכל, כאשר החופש הזה הוא לא למען משהו, אלא סתם כך, ללא שום אידיאל וחינוך. כשחופש כזה מוצב מעל הכל, אז מתגלה הטבע האנושי, הכי נורא, הכי מכוער, הכי אגואיסטי, שלא יכול להיות גרוע ממנו. כל זה שוטף וממלא את הפייסבוק.

שאלה: מנקודת המבט של האיחוד, כיצד רשת פייסבוק היתה עובדת בצורה נכונה?

תשובתי: רק אם היא היתה מתחייבת לחינוך האנושות, כי אין לאנושות צורך יותר בשום דבר. אם פייסבוק היתה מתחילה לעשות דווקא את זה, בשלבים ובזהירות, אז זה כבר היה שימוש נכון. אבל בסופו של דבר הכל יגיע לזה שצריך לחנך את האנושות.

שאלה: כלומר תהיה רשת פייסבוק כזאת שתחנך ותחבר בין בני אדם?

תשובתי: תהיה רשת כזאת כי לא תהיה ברירה, אחרת האנושות תגיע לסיומה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 17.2.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest