דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / פשוט ומובן על הקבלה

פשוט ומובן על הקבלה

תדעו, שעכשיו כל העולם זו קבוצה, ואנחנו חייבים ללמד את הקבוצה הזאת, כל אדם ואת כולם יחד, איך להתנהג נכון לפי חוקי הקבוצה. ולכן אנחנו התחלנו את ההפצה הרחבה, אבל בצורה המתאימה לעולם, שנקראת החינוך האינטגרלי או חכמת החיבור.

כי אי אפשר לצאת לעולם תחת השם "קבלה". אבל בסופו של דבר, אנחנו נצטרך ללמד את כולם ממש את מהות רשת הקשר בינינו.

במידה שאנחנו ניכנס ונתכלל בתוך הרשת הזאת, נרגיש את הקשרים ההדדיים שלנו עם כולם, אנחנו נגלה את הקשרים האלה בינינו, שזה אותם החוקים שפעלו בין ה"ספירות", בין ה"פרצופים" וה"עולמות" בחכמת הקבלה.

מאיפה בא העולם הרוחני? כל העולם הרוחני, זה קשרים אלטרואיסטיים בינינו. אם אנחנו מחליפים את הקשרים האגואיסטיים החד צדדיים, החתוכים, הלא גלובליים, לרשת גלובלית מתוקנת, אז אנחנו רואים את הרשת הזאת כמערכת רוחנית, ואת כל העולם כמלכות דאין סוף אחת.

כל מיני דרגות הקשר השונות שבינינו, זה העולמות העליונים: אדם קדמון, אצילות, בריאה, יצירה, עשיה והעולם הזה. בסופו של דבר אנחנו מתקנים את כל הקשרים האלה כך, שבינינו נמצא עולם האין סוף, ללא שום הגבלות. כולנו קשורים יחד במקום אחד, ברצון אחד, שנקרא "מלכות דאין סוף".

יוצא שאין הבדל בין חכמת הקבלה והחינוך האינטגרלי. חינוך אינטגרלי, זו אותה חכמת הקבלה, רק בהסבר פשוט, המותאם לילדים. וכאשר הילדים גדֵלים, אז כבר לא מלמדים אותם על דוגמאות פשוטות עם תמונות צבעוניות, אלא בצורה יותר רצינית.

כך לומדים בפקולטה לרפואה, שתחילה הם מנתחים שְפָנִים ואחר כך כבר עוברים לבני אדם. כך גם אנחנו, תחילה יוצאים לעולם הרחב עם הסבר ראשוני פשוט, שנקרא החינוך האינטגרלי או חכמת החיבור, אבל אחר כך אנחנו מצרפים לזה איזה שהן ידיעות מתוך חכמת הקבלה.

מתוך שיעור בנושא "הכנה לכנס באמריקה", 16.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
האם יש צורך בקבלה להמונים ?
חכמת הקבלה והשיטה האינטגרלית: עניין של מינוח
אחראי על האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest