דף הבית / משבר עולמי / הפסיכולוגים לא יעזרו 

הפסיכולוגים לא יעזרו 

הערה: ידוע שהודות לפסיכולוגים שמייעצים לאנשים לחפש את עצמם בחיים, הם אכן מוצאים את עצמם והופכים למאושרים יותר, כלומר יש לפסיכולוגים תוצאות ממשיות.

תשובתי: יכול להיות שיש בודדים שמאושרים, אבל אני אישית לא רואה את זה, וגם אני לא רואה זאת בכל הסטטיסטיקות. לעומת זאת, על ידי חקירה ולימוד של תוכנית הבריאה, שהיא התוכנית של התפתחות העולם, אפשר לומר בביטחון מוחלט שכבר עברנו את כל השלבים האלה, והשלבים המוקדמים היו טובים יותר מהשלב הנוכחי, ובוודאי טובים יותר מאלה שיהיו מחר. לא יהיה טוב יותר. הטבע מאיץ בנו להתקדם כדי שנברר בשביל מה אנו חיים ולְמה אנחנו זקוקים באמת, לכן הפסיכולוגים לא יעזרו כאן.

הפסיכולוגיה מימי פרויד ועד ימינו, קיימת בסך הכול כמאה שנה, ובעשרים השנים האחרונות היא נמצאת למעשה בירידה, לכן לא ראיתי עדיין פסיכולוגים שיכולים לגרום לאדם להיות מאושר. פסיכיאטרים יכולים אולי לעשות זאת, מפני שיש להם אמצעים תרופתיים, אבל נראה שהתוצאה הממשית של חיפוש אחר משמעות החיים מתבטאת בשקיעת האנושות לתוך סמים. לפי מחקר סטטיסטי שלא פורסם, חלק גדול של האנושות כבר צורך מריחואנה. אני לא מביע דעה לגבי הטוב או הרע שבכך, בעיקרון זה מרגיע את האדם ומפנה את תשומת ליבו מהחיפוש אחר משמעות החיים, לכן חכמת הקבלה אינה מסכימה עם זה, אבל כל השאר מסכימים ומעודדים זאת. אם לפני 15-10 שנים כולם יצאו נגד צריכת סמים קלים, אז היום הסמים הפכו לחוקיים ברמה מדינית, מפני שזה כדאי למנהיגים. צריכת הסמים מרדימה את האנשים ומסיטה אותם מחיפוש אחר מהות הקיום.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 25.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest