דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / פסגה שאינה ניתנת לכיבוש ללא ההכנה

פסגה שאינה ניתנת לכיבוש ללא ההכנה

כבר יותר מעשר שנים אנחנו עושים כנסים. הכנס הראשון היה בישראל ביוזמתה של קבוצת מוסקבה, ומאז אנחנו שומרים על המסורת כאשר חברים מארצות שונות מגיעים למפגש משותף. כך אנחנו מכירים יותר מקרוב את האחים שלנו שחיים בכל העולם.

אבל עד כה אנחנו לא השתמשנו בכנסים האלה בצורה שצריכה להתגלות בסופו של דבר. הרי הכנס הוא כינוס כללי, מקום הגילוי של הרצון המשותף, הכוונה המשותפת וזיווג עם האור העליון שאליו אנחנו נמשכים.

הכנס הקרוב בסנט פיטרסבורג יהיה חדש, הראשון מסוגו. ייחודיותו היא בהכנה מעולה. אנחנו לא נוסעים לפסטיבל או לחגיגה עם תוכנית קלילה ונעימה. כמובן שאני לא מתנגד ל"קלילות" אבל אני מתנגד לקלות ראש.

עלינו להתכונן לאירוע הזה במלוא הרצינות. זה לא אומר שצריכים להיות חמורי סבר, להיפך, כולנו צריכים להיות בהתרוממות רוח ויחד עם זאת להרגיש שעוד מעט אנחנו נאסוף כוחות ביחד הנחוצים לעוצמה המשותפת, המיוחדת, שבעזרתה אנחנו נצליח לממש את החיבור עם האור העליון במידת השתוותנו אליו, במידה המינימלית ביותר.

אנחנו רוצים לייצר השפעה הקטנה ביותר שהאור העליון יכול לתקן ולהקנות לה צורה נכונה. אז אחרי האור המתקן ע"ב ס"ג יתגלה גם האור שממלא ואנחנו נכיר את הבורא. וכל זה כדי לגרום לו נחת רוח. דין וחשבון כזה אנחנו צריכים לתת לעצמנו וזה העיקר. כי הכול תלוי בהכנה, הכול נובע מתוך ההכנה, ובזמן הפעולה עצמה כבר אין מה לעשות. בשפה ציורית אומרים: "מי שלא טרח בערב שבת, מה יאכל בשבת". ולכן העבודה העיקרית אינה נעשית בכנס עצמו, אלא לפניו.

נשארו 18 ימים עד לכנס בסנט פיטרסבורג. הוא עומד לשבור את כל השיאים במספר המשתתפים. בנוסף לכך, הוא מגיע מייד אחרי כנס קרסנויארסק, ומעולם עדיין לא היה אצלנו מעבר כה חד בין תכונות הכלים שמתגלים בשני המפגשים האלה.

לפנינו עבודה ברורה, עלינו לעשות אותו הדבר כמו בקרסנויארסק אבל בתנאים פנימיים וחיצוניים שונים לגמרי, בעובי הרצון הכללי שונה. ההבדל ברור, ואנחנו מבינים שחייבים לנטרל אותו. אם אנחנו נצליח לבנות בפיטר אותה האווירה, אותו החיבור, אותה הזכות כמו בקרסנויארסק, אז נזכה לגילוי יותר גדול.

אבל אני חוזר ואומר, שלשם כך נחוצה ההכנה של כולם ושל כל אחד. אם היה לנו מכשיר מדידה לרמת ההכנה, אני הייתי מעמיד אותו בכניסה לאולם הכנסים והייתי נותן להיכנס רק לאלה שיעברו את הבדיקה ואת היתר הייתי שולח הביתה. כל אחד צריך להבין שאם הוא לא משתתף נכון בעשייה המשותפת, הוא גורם נזק שחוזר אליו באותה המידה שהוא הפריע לכולם.

זה חוק מאוד חמור, לכן, אנחנו קודם כל צריכים לבדוק היטב את כל המשתתפים, האם הם מוכנים לכנס.

ובנוסף לכך, מהיום והלאה עלינו כל הזמן לדון על המפגש הזה, להכין ולשלוח חומר, לבנות באינטרנט מרחב משותף שבו כל אחד יכול לשאול שאלות בשפות שונות. אנחנו נתרגם את השאלות הללו ונענה עליהן. צריך לבחור וועדה שתטפל בכל הפניות שנוגעות להכנה הרוחנית לכנס. הקבוצות של סנט פיטרסבורג ומוסקבה מטפלות בהכנה הארגונית פיננסית. הן משקיעות ממיטב כוחותיהן, לכן עלינו לעזור להן במיוחד בתחומים האחרים.

מתוך שיעור בנושא "הכנה לכנס בסנט פיטרסבורג", 23.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
העבודה העיקרית היא בין הכנסים
כנס, כאן ועכשיו
תנאי ההכנה לכנס

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest