דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / "עשיריות" / עשירייה, צורת איחוד ייחודית

עשירייה, צורת איחוד ייחודית

שאלה: כיצד מקובלים מתארים את המושג "איחוד ואחדות"?

תשובתי: איחוד ואחדות זו התכללות הדדית זה בזה במחשבות ורגשות. מה שמרגיש האחד, מרגיש האחר, מה שחושב האחד, חושב גם האחר.

אפשר לטעון שמחשבות ורגשות יכולים להיות ייחודיים באופן הדדי, אבל כשאנחנו רוצים להתחבר הם הופכים מייחודיים באופן הדדי, למשלימים הדדית זה את זה, וזה יוצר אפקט מדהים.

זו לא סתם השלמה הדדית, כאשר אנחנו מחברים למשל לבנים, מתרחשת הכפלה מרובה ואנו מקבלים מרחב ממדי שיש לו גבולות. מאחר שכל אחד מאיתנו מורכב מ 620 חלקים, אז 620 חלקים שבי ו 620 חלקים שבך, יוצרים חיבור הדדי מרובה, יוצאת ספירה אחרת לגמרי, תחום תפיסה מורכב כמו כוורות של דבורים. ולמרות שהוא עדיין לא אינטגראלי, הוא כבר שואף לאינטגרל.

כשאנחנו אוספים את כל הרגשות והמחשבות האישיים שלנו בעשירייה, הם משתלבים בכזה אופן, שפתאום מופיע "כדור". כל הכיוונים המיוחדים האישיים שלנו, "מנהרות צרות, מעברים", אינם נעלמים, אלא הופכים למערכת אינטגרלית אך ורק בזכות חיבור של עשרה אנשים בודדים זה עם זה.

בעשירייה אנחנו דומים "לאור העליון" שיוצר מאתנו צורה אחרת לגמרי שדומה לו ולכן היא הופכת לספירה אינטגרלית מלאה. אבל אם לא היה נוצר דמיון לאור העליון, והוא לא היה מחבר אותנו מחלקים רבים לאינטגרל משותף, לא היינו יכולים להשיג זאת בעצמנו ולכן עשירייה זו צורה ייחודית של איחוד.

שאלה: כיצד אנשים שחווים שנאה זה כלפי זה, יכולים להפוך להיות משלימים זה את זה? את הנס הזה של "חכמת הקבלה" אי אפשר להבין ברמה הגשמית של התפתחות התודעה.

תשובתי: זה באמת נס. אבל נס מיוחד ושמחה עצומה, זה כשבני אדם משתלבים זה בזה ויחד עם זה הם מרגישים נחשול ענק, שחרור אנרגיה, מידע ורגשות.

מתוך שיעור וירטואלי, 8.04.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest