דף הבית / יחסים / עמק של LSD

עמק של LSD

הערה: על פי מחקרים סוציולוגיים חדשים, בעמק הסיליקון רוב העובדים נוטלים LSD. זה כביכול עוזר להם לדכא את כאבי הראש, הדיכאון, להיות רגועים ולבצע פעולות מונוטוניות לאורך זמן ממושך, או לחשוב באופן יותר יצירתי.

תשובתי: העניין הוא שהעבודה שלהם היא מאוד מונוטונית. אין שום פריצות רציניות חדשות, נצפות פריצות טכנולוגיות אחדות, אבל לא רעיונות חדשניים. ולכן לאנשים קשה מאוד.

שאלה: האם יש מוצא מהמצב הזה? האם הם יוכלו להמשיך לחיות הלאה בצורה כזאת?

תשובתי: לא, אני חושב שאנחנו מתקרבים למצב של רוויה בשוק המכירות. ואנשים שעוסקים בהיי-טק יתחילו פתאום להרגיש שזה לא מתאים להם יותר. למשל, בסרט "Forrest Gump" – "פורסט גאמפ", הגיבור הראשי רץ זמן ממושך ואחר כך פתאום עוצר ואומר: "זהו!". אחריו יש הרבה אנשים שמוכנים לרוץ עוד ועוד, אבל הוא לא יכול יותר. כך גם האנושות רצה, רצה, ואחר כך מופעל איזה קליק פנימי וזה הכול! היא לא יכולה לרוץ יותר אחרי המטרה הקודמת.

אני סבור שכל זה יחלוף. מהאינטרנט יישאר חלק קטן הדרוש לאנשים לקשר נורמלי ביניהם. ואז עמק הסיליקון הזה, למרות שימשיך ללכת קדימה, הוא יתחיל לפתח רעיונות של קשר נכון בין בני האדם! המפתחים של הטכנולוגיות הגבוהות בארגון נכון ביניהם, יתחילו בהדרגה לבנות יחסים במרחב האינטרנטי, שיהיו דומים למערכת של ההנהגה העליונה. ואז נתחיל לעלות ולחדור לתוך ההנהגה העליונה, בעזרת יצירת חידושים אלקטרוניים. מערכת ההנהגה העליונה פשוטה מאוד, היא בונה בין כולם בו זמנית קשר הדדי מלא מוחלט! והיסוד של הקשר הזה הוא אהבה חלוטה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 2.12.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest