עם GPS בדרך החיים

שאלה: אם אלמד קבלה, האם אני אדע על הגלגולים הקודמים שלי ועל העתיד שלי, כדי להביא מעט סדר לחיים שלי? כי עכשיו אני חי רק את היום, את הרגע הזה, מבלי לדעת מה יכול לקרות מחר.

תשובתי: קודם כל, אדם לומד במה בדיוק ניתנת לו הבחירה החופשית, היכן הגבולות שלה ועד כמה הוא יכול להשפיע על הגורל שלו. הוא הופך להיות מודע, למה שמצפה לו בכל מצב ובכל צעד. הוא רואה לפניו שתי דרכים, ויש לו את האפשרות לבחור בין דרך טובה ודרך רעה.

דרך רעה זו דרך של ייסורים, בה הגורל דוחף ומריץ אותנו מיום ליום על ידי מכות ודקירות. אבל יש לנו את האפשרות לבחור בדרך של אור, בה אנחנו יכולים להשתמש בכוחות הטבע שנסתרים מאיתנו עכשיו ולהוציא את עצמנו קדימה, עוד לפני שהמכות ישיגו אותנו.

חכמת הקבלה מלמדת אותנו כל הזמן להשתוקק למטרה הבאה, בדרך ובאופן כזה להתקדם מהר יותר מאשר המכות שבאות ומתגלגלות מאחור.

שאלה: האם האדם מסוגל להימנע ממכות הגורל?

תשובתי: האדם מסוגל להוציא את עצמו מתחת למכה, וגם את העם כולו.

שאלה: אפשר להבין מהי ה"תחנה" הבאה בדרך החיים שלך, עוד לפני שהשגת אותה?

תשובתי: ודאי, זה אפשרי. חכמת הקבלה פותחת ומגלה בפנינו את כל התוכנית, ואנחנו מגלים בעזרת הכוחות הרוחניים באיזו צורה צריכים להתחבר כדי להתקדם לשלב הבא, כדי לעבור אותו בצורה חלקה וקלה.

חכמת הקבלה מאפשרת לנו להתקדם בחיים כמו עם GPS, שכל הזמן אומר לנו מהי הדרך הטובה ביותר: עכשיו תפנה ימינה ועכשיו שמאלה. היא מגלה לאדם את כל המפה של העבר והעתיד שלו ובכלל כל שנייה של ההיסטוריה של האנושות, ולא רק את ההיסטוריה של העולם הזה, אלא גם בין הגלגולים הארציים.

עכשיו האנושות מגיעה למצב מיוחד בכל ההיסטוריה שלה, היא מוצאת את עצמה במבוי סתום. אבל זהו דווקא מצב טוב, מפני שהוא יחייב אותנו סוף כל סוף להבין היכן אנחנו נמצאים ולמה זה קורה איתנו. המצב הקריטי הזה יאלץ אותנו לברר את השאלה על משמעות החיים שלנו. אז נגלה מה אנחנו צריכים לעשות ונראה איזה שכר אנחנו מקבלים בתמורה.

מתוך תוכניתי ברדיו FM103, מתאריך 15.2.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest