דף הבית / אקטואליה / על סף אינתיפאדה שלישית – חלק י"ב – למה דבר לא עוזר להפסקת הטרור?

על סף אינתיפאדה שלישית – חלק י"ב – למה דבר לא עוזר להפסקת הטרור?

מפני שזה לא תלוי בהנהגה. אפילו אם כל מנהיגי האיסלאם ומנהיגי המעצמות הגדולות, ירצו לעשות פתאום טוב לעם ישראל, ואפילו אם שכנינו הערביים ירצו לחיות איתנו בשלום, זה בכל מקרה לא יעזור לפתור את הסכסוך. כי הוא לא תלוי בבני אדם, אלא מאי-ביצוע חוק הטבע. עם ישראל חייב להביא את כל חלקי הטבע לאיחוד, כך שמפיץ אותו דרכו לכל שאר העמים.

שאלה: למה קיים כזה פרדוקס, שככל שיותר פעולות טרור מתרחשות בישראל שמכוונות נגד היהודים, כך כלי התקשורת מגנים יותר את ישראל?

תשובתי: מפני שגם זה וגם זה נובע מאותו המקור: עם ישראל לא השיג את האיחוד במידה בה חייב היה לעשות זאת נכון להיום. אנחנו כבר היינו צריכים לאחד את כל העולם למערכת אחת יחידה. ואם אנחנו לא עושים זאת, אז אנחנו מקבלים תגובה שלילית מהכוחות הפנימיים והחיצוניים שלנו. צריך רק לראות איזו עוינות מופיעה בין היהודים עצמם בישראל, וכמו כן בין היהודים והערבים, וביחס של כל המדינות נגד ישראל.

שאלה: איך אפשר לבדוק ש"אהבת הזולת" תעזור לנו לפתור את כל הבעיות?

תשובתי: אהבת הזולת זה החוק הכללי שמאחד את כל חלקי הטבע. הוא גם כן לא ניתן לשינוי כמו חוקי הפיזיקה. כולנו יצאנו מהמפץ הגדול, והלאה הכול מתחיל להתפשט מנקודה אחת זו, מניצוץ אנרגיה אחד שממלא את כל היקוםיוצא, שכולנו מקושרים זה עם זה, כי אנחנו מקושרים לאותו ניצוץ אנרגיה קטנטן שנתן כוח לקיום עבור היקום כולו, לכל הכוכבים והמערכות, לכל הדומם, הצומח והחי, ולאנושות על פני כדור הארץ הקטנטן שלנו בחלל העצום. כל זה מערכת אחת יחידה. בוא נפקח במקצת את העיניים, ונבין שאנחנו קיימים בתוך מערכת עצומה של הטבע ויכולים להשפיע עליה בכיוון החיובי.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM בתאריך 11.10.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest