דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / על נאמנות ובגידות בעולם הרוחני

על נאמנות ובגידות בעולם הרוחני

"אל תחלל את בתך להזנותה ולא תזנה הארץ ומלאה הארץ זמה." ("ויקרא", פרשת "קדושים", פרק י"ט, פסוק כ"ט).

שאלה: מצד אחד, נאמר, "אל תחלל את בתך", ובהמשך, "ומלאה הארץ זמה". מה הקשר בין בת לארץ?

תשובתי: אדם מוליד מתוכו יצר זכרי ונקבי של המדרגה הבאה. לכן צריך לסדר את העבודה שלהם בכזאת צורה, כדי שהם יוכלו להפוך להיות בסיס של המדרגה העליונה הבאה. תחת המושג "ארץ" מתכוונים לאדמה, מולדת (ארץ, רצון), שזה רצון שלא צריך להיות מחולל, מטומא.

היצר (הרצון) הנקבי נחשב לבסיס של כל מדרגה: היא מולידה, מחנכת, מעצבת את המדרגה הבאה. לכן אתה צריך לשמור על הרצון, "אל תחלל את בתך להזנותה".

בדרך כלל, כל מדרגה מייצרת בו זמנית את היצר הזכרי והנקבי. אבל בתורה מדובר רק על לידת בנים, מפני שיחד עם הבן תמיד מתכוונים גם ללידת הבת. לפי החוקים הרוחניים לא יכול להיות זה ללא זה: תשע ספירות והספירה העשירית, שזו "מלכות" (יצר נשי).

שאלה: מה זה אומר, "להזנותה" את המדרגה הבאה שלך?

תשובתי: להזנותה, זו קבלה למען עצמי. קיימים בסך הכול שני מצבים. או שאתה עובד למען האגו החיצוני של אחרים, לפי הכלל "ואהבת לרעך כמוך", ללא קשר אם הם אגואיסטיים או לא. בזה שאתה ממלא אותם, אתה מיתקן. יחד עם זה, בזה שמקבלים דרכך את האור, הם גם כן מיתקנים ממנו.

או להיפך, אם אתה לא עושה את זה, אז הארץ, כלומר הרצון הכללי, מתמלא בזנות, קבלה למען עצמי.

שאלה: האם ישנו הבדל בין "להזנותה" זכרי ונקבי?

תשובתי: "להזנותה" נקבי הרבה יותר חזק מהזכרי, מפני שזכרי הוא חד שלבי ואילו הנשי ממשיך מתוכו מדרגות מחוללות הבאות, כי הן מיד מתפשטות, מתרבות (רבייה).

הערה: בעולם שלנו גבר מסתכל בקלות על הבגידות שלו ואילו עבור האישה, זה מצב עמוק מאוד.

תשובתי: זה קורה מפני שהספירה העשירית שייכת לתשע הראשונות. החלק הזכרי (תשע הספירות הראשונות) מחפש לעצמו את ה"מלכות" המתאימה. והן יכולות להיות אצלו הרבה, אפילו עד אלף.

אם מדובר על עוצמת קרינה של אנרגיה, אז מהגבר היא יכולה להשביע אלפי בני אדם. כדי לקבל את האנרגיה הזאת, האישה צריכה להיות עבורו כמו "מלכות" כלפי "זעיר אנפין", כלומר להשתייך אליו. לכן התכונה של החלק הנקבי, להידבק ולשמור נאמנות, צריכה להיות נאמנה לו.

אבל אם התכונה הזאת איננה, כדי להתחבר עם "זעיר אנפין", אז לא ייצאו הדורות הנכונים הבאים. כל החוקים של העולם הזה נובעים מחוקים פיזיים של העולם הרוחני ומהווים העתק שלהם, השתקפות.

הערה: אפילו בעולם שלנו, תינוק שנולד על ידי אישה מקשר צדדי, נקרא "ממזר"…

תשובתי: זהו מצב קשה מאוד, מפני שמנוקדת מבט של קשר רוחני, ילד ממזר, זה אדם עם נשמה שיש בה מום. הוא לא נקשר למערכת הכללית הנכונה ונחשב לפסולת, אשפה, סיגים של החברה. לכן הוא מבוזה על ידי החברה.

אבל בימינו, בחברה האנושית, זה דבר אחד, אבל בעולם הרוחני דרוש תיקון גדול מאוד, אם הוא בכלל אפשרי, כדי להחזיר אותו למערכת הכללית בשווה עם האחרים.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 16.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מוטציה של יחסים הדדיים אנושיים ותיקונה
איסור על גילוי עריות
שתי דרגות של רצונות: אב ובת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest