דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עידן של רגיעה כוללת

עידן של רגיעה כוללת

כאשר אנחנו, העָם היהודי, נכריז באופן פומבי על המשימה והשליחות שלנו, אז העמים יוותרו על הלחץ ויָקנו לנו זמן ואפשרות לבצע אותה. יתרה מזה, הם יבואו לעזור לנו בכל מה שרק אפשר: "רק תגידו מה לעשות. אנחנו מוכנים".

שאלה: למה המשימה הזאת הייתה נסתרת מאיתנו זמן רב כל כך? אם היינו יודעים עליה, אז יכול להיות שהיינו מגשימים אותה מזמן בחיים?

תשובתי: חכמת הקבלה נשארה נסתרת בכוונה, מפני שהיינו צריכים "לשקוע" בתוך אומות העולם. מדובר על תוכנית מורכבת מאוד ובעלת קנה מידה נרחב. מהגובה הקודם, ממדרגת האהבה, אנחנו נפלנו לשנאת חינם, אבל המדרגה הזאת מושרשת בנו בצורה בלתי נראית לעין.

ולכן, ביציאתנו לגלוּת בקרב אומות העולם, אנחנו בעצמנו מבלי לדעת איך, משפיעים עליהם ומעצבים כל מיני קשרים. ההשקעה הזאת שלנו עוד תתגלה, במיוחד שעשרת השבטים האבודים שלנו תורמים את תרומתם עוד מימי בית המקדש הראשון.

לכן המלחמות והטרור, כל האסונות והתקלות, בסופו של דבר, כמו שנאמר, נובעים בגלל היהודים.

וזה אומר, שהם צריכים להתאחד ביניהם לפי שיטה מיוחדת, במעגלים, בעשיריות. אנחנו כבר התחלנו את התהליך, אבל צריך לעשות את זה בקנה מידה גדול, עם כל העָם, בקרב היהודים בישראל ובחו"ל. גם כאן וגם שם, אנחנו צריכים להוביל את העָם לאיחוד, כמו בימי אברהם, כמו בימי בית המקדש הראשון. לגובה הזה אנחנו צריכים לעלות.

ברגע שנתחיל לעשות את זה, תשרור רגיעה כוללת ואף אחד לא יבוא אלינו בשום טענות. אז בואו ננסה. זה בידיים שלנו להרגיע את העולם. האויבים שעומדים היום בגבולות ורוצים לטרוף אותנו, ייעלמו.

לא יהיו יותר אנטישמיים, כולם יהיו בעד. כי ישראל סוף סוף תתחיל לתפקד בצורה נכונה ולתת לעולם את מה שצריך. "סוף כל סוף היהודים האלה החלו לממש את מה שהחוק העליון, הכוח העליון, מחייב אותם".

העניין הוא בזה, שהעָם היהודי, מבלי לדעת זאת בעצמו, הוא בעל פוטנציאל מיוחד, בעל יכולת לשנות את העולם, לשנות את המציאות, לשנות את עצמו ואת האנושות. זה מוטל עלינו.

אנחנו קיבלנו את השיטה של חכמת הקבלה והיום, כמו שאומר ספר הזוהר ומקובלים רבים אחרים, הגיע הזמן לגילוייה ומימושה. רק כך אנחנו ניפטר מהאנטישמיות, ובכלל, נתקן את עצמנו ואת העולם כולו. הדור שלנו צריך לעשות את זה, כאן ועכשיו.

שאלה: איך תיראה אז החברה הישראלית?

תשובתי: כולם מחוברים ומאוחדים כאיש אחד בלב אחד. כולם כבר מרגישים את העולם הנצחי והשלם. כולם מזהים את עצמם עם הכוח העליון ועוברים למימד עתידי שהוא כולו רק טוב.

שאלה: זוהי גישה חילונית או דתית?

תשובתי: חילונית לחלוטין. אין לה שום קשר לדת. כי הדת אינה עוסקת בעיקרון של "ואהבת לרעך כמוך", היא לא מחזירה את הקשר ההדדי ואת האהבה בין בני האדם, במיוחד לא בקנה מידה עולמי. הדת עוזרת לשמור על מנהגים "ביתיים", על המסורת, כלומר נותנת לאדם שירותים אחרים לגמרי, שכמובן, אינם באים בסתירה עם חכמת הקבלה.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 459, 25.11.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לא נצליח להישכב על הקרקעית
התבוללויות שאין עליהן שליטה
אומות העולם יעזרו ליהודים להתאחד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest